مدیر کل فناوری اطلاعات آذربایجان غربی:

زیر ساخت‌های لازم برای توسعه هوشمندسازی کلان شهر ارومیه آماده است

مدیر کل فناوری اطلاعات آذربایجان غربی: با توسعه ۷۰ کیلومتر فیبر نوری اختصاصی شهرداری در کلانشهر ارومیه زیر ساخت‌های لازم برای توسعه هوشمندسازی این شهر آماده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، قاسم جلیلی نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی در نشست با رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، ضمن تبریک روز فناوری اطلاعات به فعالین این حوزه  اظهار کرد: با توسعه ۷۰ کیلومتر فیبر نوری اختصاصی شهرداری در کلانشهر ارومیه، گام خوبی برای هوشمندسازی و استفاده بهینه از این ظرفیت توسط شرکت‌های بومی و ISP‌ها  در کلان شهر ارومیه به وجود آمده است.

جلیلی نژاد ادامه داد: اپلیکشن‌های کاربردی، راه اندازی سایت‌های ارائه خدمات الکترونیکی به مردم و شهروندسپاری سه منطقه از پنج منطقه شهرداری ارومیه از عملکرد‌های مطلوب این حوزه است که راه اندازی این سامانه‌ها یکی از آیتم‌هایی است که می‌تواند در انضباط اداری و همچنین در مبارزه با فساد اداری نقش اساسی داشته باشد.

اسدپور رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه تصریح کرد: دومنطقه دیگر شهرداری به زودی به سامانه شهروندسپار تجهیز می‌شوند.

او افزود: با تمام ISP‌های استان برای استفاده از ظرفیت فیبر نوری شهرداری وارد مذاکره شده ایم و دوست داریم از این ظرفیت به وجود آمده برای توسعه و هوشمندسازی کلانشهر ارومیه استفاده شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.