ارزیابان وزارت بهداشت و معاونت بهداشتی آذربایجان غربی پایگاه‌های تجمیعی این شهرستان را پایش کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، منتظر خراسانی ناظر ارزیاب مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت اظهار کرد: ارزیابی نحوه عملکرد کمی و کیفی انجام واکسیناسیون برای گروه‌های هدف در پایگاه‌های تجمیعی این شهرستان با هدف برطرف کردن نواقص و مشکلات موجود در این مراکز و ارائه راهکار‌های مناسب برای رفع آن‌ها از اهداف این بازید است.

خراسانی افزود: پزشکان و نیرو‌های پرستاری شاغل در این پایگاه‌ها باید تمامی آموزش‌های لازم در خصوص ترالی و دارو‌های اورژانسی، تجهیزات مورد نیاز و انجام فرآیند‌های احیا برای مراجعینی که دچار شوک آنافیلاکسی می‌شوند را با همکاری سوپروایزر آموزشی بیمارستان آموخته تا در صورت لزوم برای احیای بیماران از آن‌ها استفاده کنند.

این مقام مسئول همچنین با انجام یک شبیه سازی احیای بیمار قلبی ریوی و تماس با اورژانس ۱۱۵ جهت رسیدن بر بالین بیمار از لحظه تماس تا حضور همکاران فوریت‌های پزشکی عملکرد این واحد را مورد ارزیابی قرار داد و با توجه به حضور سریع فوریت‌های پزشکی در سه دقیقه از حضور به موقع همکاران قدردانی به عمل آمد.

منتظر خراسانی ناظر ویژه مرکز مدیریت بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت به همراه مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس مرکز بهداشت و مسئولان شبکه از دو پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شهرستان مهاباد بازدید کردند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.