مجتمع "حرفه آموزی و توانمندسازی و صیانت از معتادین بهبود یافته"در انتظار سپری می کند

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به استارت مجتمع "حرفه آموزی و توانمندسازی و صیانت از معتادین بهبود یافته" از سال ۱۳۹۶ گفت : از همان سال مکاتبات راه اندازی طرح انجام شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کیوان گل آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به استارت مجتمع "حرفه آموزی و توانمندسازی و صیانت از معتادین بهبود یافته" از سال ۱۳۹۶ گفت : از همان سال مکاتبات راه اندازی طرح انجام شد و فاز اجرایی آن عملا از سال ۱۳۹۸ آغاز شد.

او گفت : این مجموعه در محل اردوگاه آوارگان عراقی واقع است و قرار بود با بازسازی و مرمت از ساختمان‌های فرسوده اردوگاه هم در این طرح استفاده شود و پیش بینی می‌شد کار پروژه در زمان کوتاهی انجام شود.

گل آوری افزود: متاسفانه کمبود اعتبارات عملیات اجرایی پروژه را به تاخیر انداخت و در حال حاضر کار‌های پروژه با پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی در حال انجام است.

او افزود: اجرای این پروژه در راستای طرح و تفاهم نامه‌ای چهارجانبه مابین سازمان اجتماعی وزارت کشور، دادستانی کل کشور، ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و نیز استانداری کرمانشاه است و اعتبار آن توسط طرفین این تفاهم نامه بجز دادستانی کل کشور باید تامین شود که متاسفانه این امر سر موعد مقرر محقق نشد.

گل آوری با اشاره به اجرای این پروژه در سه فاز کاری، گفت: در مجموع با بهره برداری از هر سه فاز پروژه، زمینه اشتغال هزار معتاد بهبود یافته در این مجموعه فراهم می‌شود.

او با تاکید بر بهره برداری از فاز اول این پروژه تا پایان سال در صورت تامین اعتبار، گفت: در این فاز از پروژه زمینه اشتغال ۴۰۰ معتاد بهبود یافته فراهم می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه مجتمع "حرفه آموزی و توانمندسازی و صیانت از معتادین بهبود یافته کنگاور" اولین مجتمع در بحث اشتغال معتادان بهبود یافته است، افزود: با بهره برداری هرچه سریعتر از این پروژه معتادان بهبود یافته که فعالیت و اشتغال آن‌ها بعضا در جامعه با مشکلاتی مواجه است، بتوانند در این مجموعه مشغول به کار شوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار