استاندار خوزستان:

مدیران خوزستانی از مشکلات کارآفرینان و تولیدکنندگان گره گشایی کنند

 قاسم سلیمانی‌دشتکی گفت: مدیران استان باید گره‌گشای مشکلات کارآفرینان و تولیدکنندگان برای ایجاد فرصت‌های جدید شغلی باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار خوزستان در نشست تسهیل موانع تولید گفت: مدیران استانی باید گره گشای امور باشند و در جهت گره‌گشایی از مشکلات کارآفرینان و تولیدکنندگان گام بردارند نه اینکه بخواهند گره به کار آن‌ها بیندازند.

اوبا تاکید بر رفع موانع تولید در خوزستان افزود: تمام تلاش دولت در جهت تسهیل و روان سازی امور مربوط به شهرک‌های صنعتی است تا این واحد‌ها را از چالش‌های پیش رو در جهت توسعه و کارآفرینی خلاص و واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل را وارد چرخه تولید کند.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در تحقق شعار سال و رفع موانع تولیدباید در اولویت قرار گیرد و برای برطرف کردن مشکلات و موانع سرمایه‌گذاران ابتدا باید قوانین را اصلاح و اگر قوانین کار ساز نبود می‌توان از طریق ستاد تسهیل و ستاد اقتصاد مقاومتی که حکم حکومتی دارند در جهت  رفع مشکلات سرمایه‌گذاران گام برداریم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه بانک‌ها باید به مصوبات ستاد تسهیل عمل کنند و در غیر این صورت شرکت متقاضی می‌تواند از بانک به دلیل اجرا نکردن مصوبات ستاد تسهیل، شکایت کند، تصریح کرد: اجرای مصوبات ستاد ملی تسهیل الزامی است و بانک‌ها باید به این مصوبات عمل کنند تا شاهد حل مشکلات واحد‌های تولیدی باشیم.

این مقام مسئول هدف از تشکیل جلسات ستاد تسهیل را رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال در شهرستان‌ها عنوان کرد و بیان داشت:  این رونق تولید با موانع زدایی در راه سرمایه گذاری ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.