فرمانده سپاه کردستان:

رسیدگی به مشکلات مردم اولویت نمایندگان مجلس باشد

سردار حسینی گفت: رسیدگی به مشکلات مردم باید در اولویت کاری همه نمایندگان قرار گیرد چرا که خدمت به مردم و امامین انقلاب از رسالت‌های اصلی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه کردستان در دیدار جمعی از نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی اسلامیا با قدردانی از فعالیت‌های منتخبین مردم در خدمت‌رسانی به مردم و تحقق منویات رهبر انقلاب بر تداوم این فعالیت‌ها در رفع مشکلات مردم تصریح نمود.

او با اشاره به اینکه صداقت در کار مهمترین رکن است و همه ما مسئولان باید صادقانه خدمت‌گذار مردم باشند گفت: دفاع و امنیت، محرومیت‌زدایی، و ارتقای فرهنگی و اجتماعی از مهمترین اهدافی است که باید در الویت همه منتخبین مردم قرار بگیرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه به فعالیت مجمع عالی بسیج اشاره کرد و افزود: در این مجمع افراد نخبه در همه حوزه‌ها حضور دارند که ماحصل هر کاری با هم‌اندیشی این افراد به نتیجه خواهد رسید.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: باید با بهره‌مندی از خون شهدا و امامین انقلاب تلاش کرد تا در سایه دولت انقلابی، مجلس انقلابی و نماینده انقلابی تربیت کنیم.

اوافزود: رسیدگی به مشکلات مردم باید در اولویت کاری همه نمایندگان قرار گیرد چرا که خدمت به مردم و امامین انقلاب از رسالت‌های اصلی هر خدمت گذاری در این انقلاب است.

سردار حسینی گفت: انتخاب مدیرانی توانمند، سالم و انقلابی و هوشمند منجر به ایجاد انگیزه و امید در مردم و سرعت گرفتن قطار پیشرفت کشور خواهد شد.

فرمانده سپاه کردستان تصریح کرد: با داشتن افقی روشن برای آینده روشن باید به جلو پیش رفت و با داشتن طرح‌های اجرایی عملیاتی در دولت آینده با نظارت بیشتر وارد عمل شویم.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان عنوان داشت: با وجود اینکه مدت زیادی تا پایان عمر دولت تدبیر و امید نمانده است باید تلاش شود که در بعد نظارتی نمایندگان در بخش آب، غذا و دارو انبار‌ها و همه موارد دیگر پیگیر مطالبات مردم باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.