تازه‌ترین آمار از کرونایی‌های المپیک توکیو / تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به ۳۰ نفر رسید

بر اساس اعلام کمیته برگزاری مسابقات المپیک توکیو با ابتلای یک مسئول مرتبط با این بازی‌ها، شمار کرونایی‌های المپیک ۲۰۲۰ از ابتدای ماه جولای تا به امروز به ۳۰ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بنا بر اعلام کمیته برگزاری مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو، روز گذشته یک مسئول مرتبط با این بازی‌ها به ویروس کرونا مبتلا شد و به این ترتیب شمار کرونایی‌های مرتبط با المپیک از ابتدای ماه جولای تا به امروز به ۳۰ نفر افزایش یافت.

کمیته برگزاری مسابقات تایید کرد که در میان افرادی که روز گذشته وارد توکیو شده اند، چهار مورد مثبت دیگر وجود داشته است که عنوان یکی از آن‌ها "پرسنل مرتبط به بازی ها" ذکر شده است. سه نفر دیگر هم پیمانکارانی هستند که در بخش‌های مختلف این بازی‌ها کار می‌کنند.

(طبق اعلام مسئولان برگزاری، افراد مرتبط به بازی‌ها شامل "افراد وابسته به کمیته بین المللی المپیک و پارالمپیک، کمیته‌های ملی المپیک، فدراسیون‌های بین المللی، اعضای خانواده المپیک و پارالمپیک، شرکا، اعضای پخش کننده دیداری و شنیداری بازی‌های المپیک هستند.)

امروز توکیو ۱، ۲۷۱ مورد جدید از ابتلا به کووید ۱۹ را گزارش کرد که سومین روز متوالی است که تعداد کل مبتلایان از مرز ۱۰۰۰ نفر عبور کرده است.

از زمان ورود ورزشکاران به ژاپن حداقل ۵ نفر به کرونا مبتلا و چند تیم نیز به دلیل موارد کرونایی مجبور به ماندن در قرنطینه شده اند.

تیم المپیک پناهندگان پس از مثبت شدن آزمایش یکی از مسئولانش، سفر خود را به توکیو به تعویق انداخت.

الکس دی مینور، تنیسور استرالیایی تازه‌ترین مورد از بازیکنانی است که به خاطر کرونا از حضور در مسابقات تنیس المپیک توکیو باز ماند. تست کرونای این تنیسور ۲۲ ساله در استرالیا دو بار مثبت شد و در نتیجه به توکیو سفر نکرده است.

به این ترتیب دی مینور، مرد شماره ۱۷ جهان، به لیست بلند بالای غایبان مسابقات المپیک پیوست. این فهرست شامل بازیکنان بزرگی مانند راجر فدرر، رافائل نادال، دومنیک تیئم اتریشی، دنیس شاپوالوف از کانادا و استانیسلاس واورینکا، هموطن فدرر است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار