پارک آبی بندرعباس کی آماده می شود؟

استاندار هرمزگان گفت: پارک آبی بندرعباس تا سه ماه آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،فریدون همتی،استاندار هرمزگان گفت: پارک آبی بندرعباس طبق گزارش اعلام شده از سوی سرمایه گذار این طرح با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۵ درصد تا سه ماه دیگر با نظارت‌های منظم حوزه معاونت عمرانی استانداری و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آماده بهره برداری می‌شود.

 همتی افزود: این مجموعه گردشگری هم اکنون با مشکل رمپ ورودی و خروجی و تامین سوخت مواجه است که برای رفع آن باید پیگیری لازم از سوی معاونت عمرانی استانداری و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان انجام شود.

او گفت: حجم کل سرمایه گذاری این طرح گردشگری یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون برای اجرای برای آن بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال به عنوان سهم آورده سرمایه‌گذار و منابعی که از محل تسهیلات بانکی تزریق پیداکرده، هزینه شده است.

استاندار هرمزگان گفت: این پارک آبی و مجموعه تفریحی شامل رودخانه آرام، رودخانه خروشان، دریاچه کودکان، سرسره با ارتفاع بین ۱۴ تا ۲۱ متر، کافی شاپ روباز و مسقف، غار نمک و پارکینگ به وسعت هشت هزار مترمربع در شرق بندرعباس درحال احداث است.

پارک آبی به مساحت ۲۶ هزار مترمربع و زیربنای ساختمانی ۱۸ هزار مترمربع است که ظرفیت پذیرش روزانه سه هزار نفر را دار می‌باشد.

پارک آبی بندرعباس به عنوان یک زیرساخت مهم در جهت ارتقای صنعت گردشگری هرمزگان عملیات احداث آن در سال ۹۴ آغاز شد، اما بدلیل مشکلات مالی با وقفه چند ساله مواجه بوده که از سال ۹۹ این پروژه دوباره از سرگرفته شد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.