دستگیری فروشنده لوازم آرایشی غیرمجاز صفحه اینستاگرام در کرج

سرپرست پلیس فتا البرز گفت: فردی که با تبلیغ برند و شرکت‌های معروف برروی لوازم آرایشی متفرقه و فاقد مجوز‌های بهداشتی، اقدام به فروش آن‌ها در اینستاگرام می‌کرد در کرج دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ رسول جلیلیان، سرپرست پلیس فتا البرزگفت: در پی رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا استان، صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام شناسایی که گرداننده آن اقدام به فروش محصولات غیر مجاز خارجی کرده و برای رونق کسب و کار خود تبلیغات گسترده‌ای در بستر شبکه‌های اجتماعی انجام داده است.

سرپرست پلیس فتا البرز افزود: با اقدامات پلیسی مشخص شد، این فرد اقدام به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی بدون اخذ مجوز‌های لازم از نهاد‌های مربوطه در فضای مجازی کرده بود و مکان مشخصی برای فروش محصولات خود ندارد و صرفا از بستر فضای مجازی برای ثبت سفارش مشتریان استفاده می‌کند.

سرهنگ جلیلیان  گفت: با بررسی‌های بیشتر از طرف کارشناسان پلیس فتای استان، هویت گرداننده صفحه اینستاگرامی مشخص و باهماهنگی مقام قضایی اکیپی از ماموران به مخفیگاه متهم در یکی از نقاط کرج اعزام و دریک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

او افزود: متهم در ابتدا منکر هرگونه عمل مجرمانه شد، اما در مواجهه با مستندات پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشود و به جرم خود مبنی بر فروش لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز با برند‌های معروف در فضای مجازی اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/ ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.