مدیر کل فرهنگی سازمان تامین اجتماعی خبر داد؛

تا پایان سال ۴۰۰ هزار بازنشسته وام ۷ میلیون تومانی دریافت خواهند کرد

جهانی گفت:تا پایان امسال ۴۰۰ هزار بازنشسته با اعتبار ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان وام ۷ میلیون تومانی را دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر کل فرهنگی سازمان تامین اجتماعی گفت: تاکنون بیش از ده هزار بازنشسته و مستمری بگیر در سامانه‌ی ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی نام نویسی کرده اند.
 
جهانی افزود: پس از ثبت نام و ارائه‌ی مدارک، بانک عامل مکلف است از یکم تا سوم هر ماه هفت میلیون تومان وام بازنشستگان را به حساب آن‌ها واریز کند.
 
مدیر کل فرهنگی سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: تا پایان امسال چهارصد هزار بازنشسته با اعتبار دو هزار و ششصد میلیون تومان وام ۷ میلیون تومانی را دریافت خواهند کرد.
 
جهانی یادآور شد: بازنشستگانی که تا کنون وام را دریافت نکرده اند و همچنین افرادی که بدهی بانکی ندارند در الویت دریافت وام هستند.
مدیر کل فرهنگی سازمان تامین اجتماعی گفت: ثبت نام‌ها به علت مشکلاتی به دلیل بدهی بانکی و همخوانی نداشتن اطلاعات فردی تعدادی از بازنشستگان دیرتر آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۷ تير ۱۴۰۰
سلام.چرا فردی که از بانکی دیگر وام گرفته وحالا یا باسپرده گذاری بوده و یا بهرحال در نوبت وام یکی از بانکها بوده الان به وام کانون آن را ربط میدهند.شما طبق قوانین کانون از حقوق ان بازنشسته قسط ان را کسر مینمایید.و ربطی به بدهی ان فرد به یکی از بانکهای کشور ندارد.لطفا این شرایطی که برای وام ۷ میلیونی گذاشته اید را اصلاح نمایید.با تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۳۲ ۲۶ تير ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
چرا به اونهایی که در قرعه کشی یه بار اسمشون دراومده وام 2 میلیون تومانی از کانون بازنشستگان تامین اجتماعی دریافت کرده اند در چندین سال قبل و اقساط بانکیشونم چند سال قبل پرداختند و ازش می گذرد تسویه حساب کرده اند چند سال قبل با بانک چرا الان که میروند و می خواهند و نیاز دارند به این وام 7 میلیون تومانی بهشون نمی دهند می گویند شما یک بار در قرعه کشی شرکت کرده اید و یه بار وام گرفته ایید 2 میلیون تومان چندین سال قبل دیگر بهتون تعلق نمی گیرد !!! ولی چرا به بازنشستگان کشوری اولا وامشان همیشه چندین برابر بیشتر از بازنشستگان تامین اجتماعی بوده است ثانیا برای دریافت وامشان به صورت قرعه کشی نیست و هر زمان که وام میگیرند و تسویه می کنند اقساط بانکیشون رو دوباره و چند باره بهشون تعلق می گیرد چرا انقدر صندوق بازنشستگان کشوری با صندوق بازنشستگان تامین اجتماعی در یک کشور که یک رهبر و یک قانون اساسی دارد و یک رئیس جمهور و یک دولت و یک مجلس نمایندگان ملت شورای اسلامی و یک قوه قضائیه مشترک و یک ملت یکپارچه دارد باید با هم فرق بکند؟!!! حتی از لحاظ دریافت حقوق و مزایای بازنشستگی و حقوق و مزایای حین کار استخدامی با هم بسیار فرق می کنند این عین بی عدالتی و تبعیضگریست و باید صندوق بازنشستگان کل کشور عادلانه یکی شود و اگر یکی نشود تا روز قیامت بی عدالتی و تبعیضگری در مملکت اسلامی وجود دارد طبق آیات مستند قرآنی و روایات مستند از حضرت رسول الله ص و آل طیبین و طاهرین معصومین س ، ع ایشان . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه آزاده اندیشانه مومنانه خداپسندانه .
آخرین اخبار