پوتین حمله تروریستی عراق را محکوم کرد

رئیس جمهور روسیه در پیام تسلیتی به رئیس جمهور عراق، حادثه تروریستی شهرک صدر بغداد را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الحدث، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ضمن ابراز همدردی با برهم صالح، رئیس جمهور عراق در پی انفجار  تروریستی در شهرک صدر بغداد، پایتخت این کشور کشتار غیرنظامیان را در آستانه عید قربان محکوم کرد.

پوتین در پیام تسلیت خود خطاب به برهم صالح اعلام کرد: «جناب آقای رئیس جمهور، صمیمانه تسلیت من را برای این حمله تروریستی ناگوار بپذیرید. حمله‌ای که منجر به کشته شدن ده‌ها غیرنظامی از جمله زنان و کودکان در آستانه عید قربان شد، بسیار بی رحمانه و ظالمانه است. ما این جنایت را به شدت محکوم می‌کنیم و انتظار داریم سازمان دهندگان و عاملان آن  آنگونه که سزاوار است مجازات شوند.»

لازم به ذکر است که این انفجار تروریستی روز گذشته  (دوشنبه) داخل بازار الوحیلات در شهرک صدر بغداد توسط یک زن انتحاری وابسته به گروه تروریستی داعش صورت گرفت که منجر به شهادت و مجروح شدن ده‌ها انسان بی‌گناه شد.

وزارت بهداشت عراق تمامی مؤسسات خود را برای امداد رسانی و درمان مجروحان حادثه شهرک صدر بسیج کرده بود. بر اساس آخرین آمار، شمار جان باختگان انفجار شهرک صدر بغداد به ۳۶ تن رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار