رئیس جدید حوزه هنری قم معرفی شد

آیین معارفه محمد علی روزبهانی، رئیس جدید حوزه هنری قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آیین تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری قم روز  سه‌شنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۰  در سالن آسمان حوزه هنری قم برگزار شد.

این آیین به علت شیوع کرونا  بدون حضور اصحاب فرهنگ،‌ هنر و رسانه و با حضور جمع محدودی از مسئولان حوزه هنری استان برپا شد.

در این آیین محمد علی روزبهانی به عنوان رئیس جدید حوزه هنری قم معرفی و از خدمات مجدالدین معلمی سرپرست سابق حوزه هنری استان قدردانی شد.

محمد علی روزبهانی، رئیس جدید حوزه هنری استان قم در  این آیین گفت: قم شهر کوچکی نیست هم قدمت تاریخی قابل اعتنایی دارد و هم  اینجا خانه اهل بیت است. سنت دیرینه حوزه علمیه در اینجا جاری و هویت انقلاب اسلامی به نام قم است. 

او در ادامه بیان کرد:  چگالی فرهنگی قم به نسبت دیگر استان‌های کشور بسیار بالاست و این‌ها همه به برکت وجود حضرت معصومه (س) در قم است. 

روزبهانی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد:فضای صمیمی حاکم بر حوزه هنری قم همیشگی بود و همین روابط صمیمی زمینه پیشرفت حوزه هنری استان را فراهم کرد، با تکیه بر تیم همکارانم در حوزه هنری قم از ۷ سال پیش راه جدیدی در تربیت نیرو شروع شد.

او ادامه داد:زمانی در حوزه هنری قم هزینه پرداخت می‌شد و اثری آماده انتشار از هنرمند یا نویسنده‌ای خریداری می‌شد تا به عنوان تولید هنری عرضه شود، اما امروز هنرمندان حوزه هنری و کسانی که در کنار حوزه هنری رشد کرده‌اند برای ما کتاب، فیلم و نمایش تولید می‌کنند؛ این یکی از ویژگی‌های بارز حوزه هنری قم است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.