شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در شوشتر

 فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر گفت: ۲ فردی که بامداد امروز پنجشنبه به سمت پلیس این شهرستان تیر اندازی کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ روح اله بیگدلی  فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر با اشاره به دستگیری عاملان تیراندازی به سمت پلیس گفت: این ۲ فرد به بهانه مشکلات آبی بامداد امروز با استفاده از سلاح شکاری ساچمه‌ای به سمت مامور پلیس این شهرستان تیر اندازی کردند که مشکل خاصی برای پلیس به وجود نیامد.

او با بیان اینکه  به دنبال تیراندازی به سمت ماموران پلیس بلافاصله مراتب در دستور کار قرار گرفت، افزود: طی عملیات تخصصی و پلیسی در کمتر از ۶ ساعت ضاربان بوسیله پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان شوشتر شناسایی و با هدایت و تدابیر این فرماندهی پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه تعداد ۲ نفر از مهاجمان به همراه سلاح به کار رفته در صحنه تیراندازی با همکاری پاسگاه محل و یگان امداد دستگیر شدند و ابزار و سلاح آن‌ها کشف و ضبط شد.

سرهنگ روح اله بیگدلی اظهار داشت: مجرمان پس از دستگیری به بزه انتسابی اعتراف و تعداد ۲نفر دیگر نیز شناسایی شده که تلاش در جهت دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۰۱ مرداد ۱۴۰۰
اینا دیگه دارن امنیت مردم رو به خطر میاندازند .به خدا اجازه بدند هرج و مرجی بشه این بی دین ها ،جون و مال مردم رو هدف قرار میدند کم ابی و همدردی با مردم بهانه است اینا اشوب گر هستند اگر اعتراض دارید مثل ادم بیا تو خیابان اعتراض کن تفنگ و اتش بازی و حمله به خودروهای شخصی چیه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۰۱ مرداد ۱۴۰۰
والا