عباسی خبر داد؛

افزایش مستمری کشاورزان و روستائیان زنجانی

مدیر صندوق بیمه اجتماعی زنجان از افزایش ۲۵ درصدی میزان مستمری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، عباسی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان از افزایش ۲۵ درصدی میزان مستمری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان خبر داد و گفت: این افزایش از ابتدای امسال به حساب مستمری بگیران واریز شده است.


او بابیان این که در حال حاضر شمار بیمه شدگان فعال صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در استان زنجان، نزدیک ۳۴ هزار نفر است، افزود: این تعداد حدود ۳۰ درصد جامعه‌ی هدف استان را شامل می‌شود.

عباسی با بیان این که عضویت در بیمه اجتماعی روستاییان اختیاری است، ادامه داد: میزان حق بیمه‌ی پرداختی در این صندوق در ۸ سطح درآمدی تعریف شده و از ۳۹۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان در سال است که بیمه شدگان همین مبالغ را نیز می‌توانند در چند قسط پرداخت کنند.


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان، گفت: شرط اولیه‌ی عضویت در این صندوق، داشتن سن بالای ۱۸ سال و کمتر از ۵۰ سال است.


عباسی ادامه داد:  در این بیمه دولت به عنوان کارفرما، سهم ۱۰ درصدی حق بیمه‌ مشمولان را تقبل کرده است و فقط پرداخت پنج درصد حق بیمه بر عهده‌ی بیمه گذار است.


او افزود: در حال حاضر ۶۰ کارگزاری بیمه‌ی اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در استان زنجان، برای آشنایی و اقناع جامعه‌ هدف برای عضویت در صندوق فعالیت دارند و متقاضیان می‌توانند از طریق این کارگزاری‌ها برای عضویت اقدام کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.