پرورش روحیه خودباوری دانش آموزان دختر با اجرای طرح آموزش مهارت‌های گفتگو

مشاور امور بانوان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سومین طرح آموزش مهارت‌ های گفتگو و ارتباط موثر دانش آموزان دختر مدارس حاشیه شهر‌ها در استان اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، زیور بیگدلی مشاور امور بانوان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سومین طرح آموزش مهارت‌ های گفتگو و ارتباط موثر دانش آموزان دختر مدارس اجرا شد گفت: این طرح در ۲۴ مدرسه و برای دانش آموزان دختر مدارس آسیب پذیر روستایی و حاشیه شهر‌ها برگزار شد.
 
بیگدلی با اشاره به اینکه در این طرح دانش آموزان آموزش‌ های مناسب در موضوع شیوه گفتگو و ارتباط موثر را فرا گرفتند افزود: این طرح با هدف پرورش روحیه خودباوری و آمادگی دانش آموزان برای مقابله با آسیب‌ ها و مشکلات آن‌ها در آینده اجرا شد.

احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: این طرح فرصت مناسب بروز خلاقیت و خودباوری دانش‌آموزان دوره ابتدایی است.
 
جمالی افزود: مهارت نه گفتن دانش‌آموزان باید در دوران ابتدایی همراه با تفکر، متانت و ادب آموزش داده شود تا در بزرگسالی در عمل تجلی یابد.
 
صداقت مشاور امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح با هدف افزایش مهارت گفتگو در چهار گروه هدف دانش آموزان با همسالان، خانواده‌ها، مسئولان مدارس و گروه‌های اجتماعی و با محور تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل کرسی‌های آزاد اندیشی و ایجاد فضای گفتمان در مدارس برگزار شد.

سید بهاء الدین ملک حسینی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هم گفت: آموزش مهارت‌ ها با اولویت تربیت اسلامی و سیره پیشوایان دینی در مدارس اجرا شد.
 
در این آیین که در سالن استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد از برترین‌ های این طرح از سوی امور بانوان آموزش وپرورش استان تقدیر شد.
انتهای پیام/س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.