افتتاح نمایشگاه عکس «مردم دار» در حوزه هنری آذربایجان شرقی

نمایشگاه عکس «مردم دار» با حضور استاندار آذربایجان شرقی در مجموعه هنری مهر و ماه حوزه هنری انقلاب اسلامی استان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی  با اشاره به شخصیت مردم داری امام جمعه تبریزگفت:ایشان نعمتی ارزنده برای حفظ امنیت استان وعاملی برای همراهی مردم با نظام و آرمان‌های جمهوری اسلامی هستند.

اوافزود: با تمام حرکت‌های مختلف سیاسی و فرهنگی و اجتماعی که در استان تا کنون وجود داشته با حضور ایشان فضای آرامی بر استان حاکم بوده است.

او ادامه داد: در جریان کرونا و بحث مواسات و کمک‌های معیشتی، سرمایه اجتماعی ایشان بود که باعث وحدت و همدلی در استان شد.

او تاکید کرد: همه این حرکت‌ها از این چهره مردمی باید در تاریخ ثبت و ضبط شود که این نمایشگاه می‌تواند بخشی از این رسالت را انجام دهد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان ناظمی هم در این مراسم عکس‌ها را وسیله‌ای برای ماندگاری برخی چهره‌ها و رویداد‌ها در تاریخ اثر گذار دانست و گفت: عکس‌ها میتوانند روایتگر خوبی برای حرکت ها‌ی خاص و چهره‌هایی باشند که در مقاطع مختلف نقشی در جامعه ایفا کرده اند.

او افزود: امام جمعه مردمی تبریز فردی هستند که برای همه مسولان در برخورد با مردم الگو هستند و این رفتار مردم مدار ایشان باید ثبت و برای آیندگان مسیر باشد.

شعبانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان هم در این مراسم گقت: تواضع و مردم داری ویژگی بارز حجت الاسلام آل هاشم است که باعث جلب اعتماد مردم شده است و ایشان واقعا فردی هستند،خستگی ناپذیر که برای شنیدن و رفع درد مردم همواره آماده و مشتاق هستند.

بلاغی مدیر حوزه هنری استان هم گفت: نکو داشتت مفاخر و افرادی که در طول تاریخ در کشور باعث وحدت و انسجام شده اند باعث می‌شود ،مردم و مسئولان با الگو گیری از این افراد به سمت اخلاق مداری بروند.

اوافزود: نماینده ولی فقیه در استان حاج آقا آل هاشم جزو این مفاخری است که با روح معنوی با ارتباطی که با مردم برقرار کرده است نوعی اعتماد سازی در استان را نهادینه کرده اند.

گفتنی است در پایان مراسم از سید حمید موسویان عکاس این نمایشگاه تجلیل شد همچنین این نمایشگاه تا ۷ مرداد ماه دایر است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار