پیام‌های دریافتی در سوم مرداد؛

افزایش قیمت مصالح ساختمانی و تاخیر در تحویل خودرو توسط ایران خودرو

پیام‌های رسیده در تاریخ سوم مرداد ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 


عدم رعایت دستورالعمل‌های  بهداشتی

سلام دریاچه چیتگر در غرب تهران ، با وجود شرایط قرمز کرونایی هیچ وقت تعطیل نیست و مملو از جمعیت هست آن هم بدون رعایت نکات بهداشتی کرونا.


کنکور ارشد

سلام، ما داوطلبین کنکور ارشد علوم نمی دونیم باید چیکار کنیم. اقلا یک ماه پیش کنکورمون رو برگزار می کردن نه الان که در اوج پیک پنج کروناییم.چجوریه که کرج و تهران رو شیش روز تعطیل می کنند و همه استانها محدودیت گذاشتند.


سهام عدالت

چرا  دولت  اجازه نمی دهدسهام عدالت برای کسانی که داخل بورس فعالیت دارند و کد بورسی دارند ،آزاد شود تا در پرتفوی آنها باشد و بتوانند با سهام عدالت خود در بازار سرمایه معامله کنند؟


گرانی سیمان و مصالح

با سلام ، لطفا درمورد تورم وگرانی مصالح ساختمانی وسیمان نظارت ورسیدگی گردد تا قیمت آن متعادل واز واسطه گری جلوگیری شود باتشکر


تعویق 5 ماهه تحویل خودرو از سوی ایران خودرو

در بهمن ماه سال 98 خودروی 207 دنده ای نقره ای با فرمان برقی و رینگ فولادی با تحویل یک ساله ثبت نام کردیم الان یک سال و نیم گذشته و با اینکه در 16 اسفند 99 کل مبلغ خودرو پرداخت شده هنوز خبری از تحویل خودرو نیست می گن فرمان خودرو .تنها جوابی که به ما میدن اینه که صبور باشید


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۳ مرداد ۱۴۰۰
با سلام و تشکر از پی گیری پیام و رسیدگی آن
آخرین اخبار