وزیر دفاع آمریکا: آمار خودکشی نظامیان ما نگران کننده است

وزیر دفاع آمریکا روند فزاینده خودکشی در میان نظامیان این کشور را نگران کننده خواند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه گاردین، افزایش میزان خودکشی در میان نظامیان آمریکا نگرانی لوید آستین، وزیر دفاع این کشور را نیز برانگیخته است.

لوید آستین آمار رو به رشد خودکشی در میان نظامیان آمریکا را نگران کننده توصیف کرد.

او در بازدید از پایگاه هوایی ایلسون در آلاسکا گفت: من عمیقا نگران نرخ خودکشی هستم، نه تنها در اینجا بلکه در میان تمامی نیرو‌های نظامی آمریکا.

وزیر دفاع آمریکا با خسارت بار خواندن خودکشی یک نظامی گفت با وجود اینکه ما سخت در حال کار بر روی این مشکل هستیم، کار‌های بسیار بیشتری باید انجام دهیم.

لازم به ذکر است از ۳۰ دسامبر گذشته تاکنون دست کم شش سرباز احتمالا از طریق خودکشی در پایگاه آمریکا در آلاسکا جان خود را از دست داده اند. در سال ۲۰۲۰، ۳۸۵ سرباز آمریکایی در اثر خودکشی جان خود را از دست دادند که در مقایسه با رقم ۳۲۶ مورد گزارش شده توسط پنتاگون در سال ۲۰۱۸ افزایش چشمگیری داشته است.

یکی از مقام‌های دفاعی آمریکا به روزنامه آمریکایی «یو اس‌ای تودی» اعلام کرد یکی دیگر از عوامل تنش زا برای نظامیان آمریکایی، خواسته‌های روزافزون تهاجمی فرماندهان برای جذب نیرو‌های نظامی بیشتر است. درخواست‌هایی که عمدتاً از افزایش نفوذ چین نشات می‌گیرد.

نیرو‌های نظامی آمریکا مستقر در آلاسکا با شرایط سخت جوی، انزوای جغرافیایی و اجتماعی و همچنین آموزش و استقرار مکرر دست و پنجه نرم می‌کنند. این نظامیان همچنین با هزینه‌های بالای زندگی، مصرف الکل و اختلالات خواب نیز روبرو هستند.

پیش از این نیز پنتاگون در گزارشی از خودکشی بیش از ۴۵ هزار کهنه سرباز آمریکایی یا افرادی که در ارتش آمریکا طی شش سال گذشته خدمت می‌کرده‌اند، خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار