ساری سال آینده دیدن دارد

دبیر اجرایی رویداد ساری ۲۰۲۲ از تغییر چهره مرکز مازندران تا پایان سال آینده خبر داد.

علی ماهفروزی دبیر اجرایی رویداد ساری ۲۰۲۲ در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه انتخاب ساری به‌عنوان پایتخت گردشگری سازمان اکو بستری برای همکاری نهاد‌های شهری ایجاد کرده‌است، گفت: چهره شهر ساری تحت تأثیر برگزاری رویداد ساری ۲۰۲۲ تغییر می‌کند و مناسب برای برگزاری این رویداد خواهد شد.

او افزود: ساری نخستین پایتخت گردشگری سازمان اکو خواهد شد.

ماهفروزی با بیان این‌که کارگروه‌های متعددی برای برگزاری این رویداد گردشگری تشکیل‌شده است، گفت: دعوت‌نامه‌هایی برای رییس سازمان یونسکو و رئیس سازمان جهانی گردشگری، رؤسای سازمان‌های اقتصادی و فرهنگی اکو و وزرای گردشگری کشور‌های عضو سازمان اکو جهت شرکت در این رویداد ارسال شده است.

دبیر اجرایی رویداد ساری ۲۰۲۲ از رونمایی این رویداد در سیزدهم و چهاردهم مهرماه سال آینده خبر داد و گفت: تمام اقدامات برای برگزاری این رویداد طراحی و آماده شده‌است.

دبیر اجرایی رویداد ساری ۲۰۲۲ با بیان اینکه ساری در تقویم جهانی گردشگری به‌عنوان پایتخت یک سازمان بین‌المللی به مدت یک‌سال قرار گرفت، گفت: ظرفیت‌های اقتصادی برای سرمایه‌گذاری در استان مازندران فراهم شده‌است که این نویدبخش اتفاقات خوب در این استان است.


بیشتر بخوانید:
ساری شهری با 6 هزار سال قدمت و خاطره تاریخی


او گفت: مازندران در میز گردشگران جهانی جایگاه بخصوصی ندارد که با برگزاری این رویداد می‌توانیم ظرفیت‌های مازندران را به جهانیان نشان دهیم.

او در پاسخ به پرسش ما در خصوص برخی ادعا‌ها درباره آماده نبودن زیرساخت‌های ساری برای برگزاری این رویداد جهانی گفت: از دیدگاه کارشناسی این مطلب قابل‌قبول نیست، زیرا تمامی دستگاه‌های اجرایی پای کار آمده‌اند به‌عنوان مثال شهرداری ساری با تشکیل کارگروه بافت کهن قصد احیا و بازسازی بافت قدیمی ساری را دارد.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار