چگونه برای دریافت خسارت ناشی از قطعی برق اقدام کنیم؟

مدیرکل مدیریت مصرف برق توانیر گفت: افرادی که لوازم برقی منزلشان بر اثر نوسان و قطعی برق با مشکل مواجه شده می‌توانند خسارت ناشی از آن را دریافت کنند.

عبدالامیر یاقوتی مدیرکل مدیریت مصرف برق و امور مشتریان شرکت توانیر در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: به دلیل قطعی و نوسان برقی که هفته های گذشته در برخی شهرهای کشور داشتیم، ممکن است تعدادی لوازم خانگی دچار خرابی یا سوختگی شده باشند که شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران برای جبران این خسارت ها تدبیری اندیشیده است.

وی افزود: مشترکانی که لوازم برقی خانگی آنها به دلیل نوسان برق دچار مشکل شده است، با مراجعه به سایت bime.tavanir.org.ir می توانند اقدام به اعلام خسارت و دریافت مبلغ کنند.

مدیرکل مدیریت مصرف برق و امور مشتریان شرکت توانیر بیان کرد: البته این فرآیند بایدها و نبایدهایی دارد یعنی اینکه یک فرد ممکن است اعلام خسارت کرده باشد اما کارشناسان شرکت توانیر خرابی دستگاه برقی را ناشی از نوسان یا قطعی برق منزل ندانند.

یاقوتی ادامه داد: کارشناسان شرکت توانیر برای تعیین خسارت وارد شده ابتدا مشاهده می کنند که در زمان خرابی لوازم برقی، آیا خطوط برقی آن ساختمان دچار نوسان یا قطعی برق دچار مشکل شده بوده یا خیر و در صورتی که در آن زمان هیچ اختلال برقی رخ نداده باشد، هیچ خسارتی به فرد واریز نمی شود.

وی تصریح کرد: به هر حال مشترکان در فرآیند تعیین خسارت اقدام به معرفی حساب بانکی خود و شماره شبای کارت بانکی خود می کنند و در صورت تایید کارشناسان، مبلغ به حساب آنها واریز می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مصرف برق ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
اینام خودشونو گیر آوردن چند هفته پیش خونه متدرم خوابیده بودم یهو برق رفت و کولر آبی خاموش شد بعدش که اومد با چنان فشاری اومد که موتور کولر با بوی شدید لاستیک سوختگی سوخت هر چیم به این سایت مزخرفشون رفتیم و مدارک دانلود کردیم جواب نداد حالا چقدر وقتمون برا پر کردن فایلاش تلف شد و شماره ها رو بدون اینکه بگن انگلیسی بزنیم بماند تازه گزارش کلانتری و گزارش تعمیرگاه مجاز و کپی سند و اجاره نامه هم میخواستن تازه بعد از همه اینا باید چند روز صبر کنیم کارشناس مکرمشونم بیاد ببینه
آدم یاد اون داستان دزده میافته که جیب طرفو زده بود تازه میگفت این جیب منو زده
Iran (Islamic Republic of)
محمد جباری
۲۲:۴۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
بیش از۴۵ روزه پکیچ ما دراثر قطعی برق سوخته تمام مدارکو که خواستن ارایه دادم ولی هنوز یه پیامک هم نیامده اینا همه دروغ گویند
آخرین اخبار