خبرخوش برای زوج‌های نابارور البرزی؛

زوج‌های نابارور در حسرت بچه دار شدن نمی‌مانند

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در البرز و غرب استان تهران از ورود ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای هزینه درمان زوج‌های نابارور البرزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، زوج‌های نابارور علاوه بر مشکلات روحی و جسمی باید رنج پرداخت هزینه گزاف درمان را هم تحمل کنند.

پورسلیمانی، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز و غرب استان تهران با اشاره به این که  ستاد اجرایی فرمان امام هزینه درمان زوج‌های نابارور البرزی را می‌پردازد، گفت: زوج‌های البرزی که قادر به تامین مخارج درمان خود به منظور فرزندآوری نیستند (دهک‌های یکم تا پنجم) می‌توانند از طریق سامانه www.۱۵۴۲.ir بنیاد ۱۵خرداد نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام و از خدمات این بنیاد به منظور درمان خود استفاده کنند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز و غرب استان تهران افزود: با توجه به کاهش نرخ فرزندآوری در کشور و با عنایت به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر کمک و مشارکت همه دستگاه‌ها در جهت افزایش نرخ فرزندآوری، این ستاد مانند سایر فعالیت‌های اجتماعی خود، به این مقوله ورود کرده و ان شاءالله بتوانیم در این حوزه منشاء خیر و اثر باشیم.

پورسلیمانی گفت: بنیاد ۱۵ خرداد یکی از مجموعه‌های تابعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) می‌باشد که در کنار بنیاد برکت و بنیاد احسان در جهت محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان در نقاط محروم مشغول به فعالیت  است.

انتهای پیام/ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار