مجیدی: اگر خوش شانس بودیم، برنده بازی می‌شدیم / از فردا روی بازی با گل گهر تمرکز خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر قدری خوش شانس بودیم می‌توانستیم پیروز میدان باشیم.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از دیدار مقابل سپاهان گفت: بازی بسیار خوب و با کیفیتی از هر دو تیم ارائه شد. ما و حریف موقعیت‌های گلزنی بسیاری داشتیم و در نهایت سپاهان به خوبی از موقعیت‌ها بهره برد و توانست به پیروزی برسد.

او ادامه داد: بچه‌های تیم من بسیار خوب عمل کردند و فقط بد شانس بودیم. اگر قدری خوش شانس بودیم، می‌توانستیم پیروز میدان باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال بیان کرد: مشکل خاصی در تعویض‌ها نبود. با توجه به بازی حساسی که در پیش داریم، سعی کردم از ۵ تعویض استفاده کنم و نمی‌خواستم برخی بازیکنان از جمله ارسلان مطهری و مسعود ریگی ۹۰ دقیقه کامل بازی کنند تا برای بازی سه شنبه آماده باشند. بازیکنان تعویضی هم خوب بازی کردند. خوب عمل کردیم و فقط توپ هایمان تبدیل به گل نشدند.

او افزود: هر نتیجه‌ای که رقم می‌خورد من ترجیح می‌دادم بازی برابر سپاهان را با بازیکنان اصلی آغاز و سپس آن‌ها را تعویض کنم تا به بازی سه شنبه برسند. در رختکن هم با بازیکنانم صحبت کردم و از آن‌ها خواستم تمام تمرکزمان روی جام حذفی باشد تا بتوانیم بازی خوبی مقابل گل گهر ارائه دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار