اشتباهات فردی بازیکنان، عامل شکست ذوب آهن

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: اشتباهات فردی بچگانه در چند بازی اخیر دامن تیم مارا گرفت و باعث شد در بازی امروز نیز شکست بخوریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مجید محافظت مربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پس از دیدار با مس رفسنجان گفت: هفته آخر دیدار‌های لیگ برتر در پایین جدول فینال گونه بود و روی تیم‌ها فشاری زیاد حاکم شد.

او افزود: دیدار مقایل مس رفسنجان را خوب شروع کردیم و موقعیت زیادی در این دیدار داشتیم، ولی متاسفانه روی اشتباه فردی گل خوردیم و نتوانستیم به بازی برگردیم و باختیم.

مربی ذوب آهن بیان کرد: همه این اتفاقات باعث که در نهایت سهمیه استان اصفهان باتیم با اصالت و ریشه دار ذوب آهن به هر شکلی در لیگ برترحفظ شود.

او گفت: سید مجتبی حسینی فرزند ذوب آهن بود و در تیم مسجد سلیمان نتایج خوبی گرفت و زمانی که باشگاه ذوب آهن از وی خواست به تیم کمک کند آمد و ۶ ماه تمام با هر شرایط سهیمه تیم را حفظ کرد  و اگر نمی‌آمد شرایط دیگر رقم می‌خورد و شاید از هفته‌ها پیش همانند ماشین سازی سقوط تیم قطعی شده بود.

محافظت کار عنوان کرد:  از طرف همه بازیکنان از سرمربی تیم تشکر جانانه می‌کنم تا لحظه آخر قوی ایستاد،  تلاش کرد و توانست ذوب آهن را در لیگ برتر حفظ کند.

او تصریح کرد: در این مدت انرژی خوبی از طرف مردم اصفهان و هواداران به تیم داده شد حتی در دیدار امروز زمانی که تیم وارد زمین شد همه عکاسان خبری تیم را تشویق کردند که از حمایت رسانه‌ها  تشکر می‌کنم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: از همین فردا همه مجموعه باشگاه، تمرکز خود را برای تیم بگذارند که این اتفاقات دیگر تکرار نشود، چون از اتفاقات فوتبال باید درس گرفت.

او با قدردانی از مجموعه باشگاه ذوب آهن گفت: امیدوارم همیشه ذوب آهن در اوج باشد و به دلیل این نتایج از هواداران عذرخواهی می‌کنیم، فوتبال جریان دارد و از فردا باید به فکر سال بعد با برنامه ریزی و کارشناسی باشیم تا همه چیز به هفته‌های آخر و استرس نکشد.

دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان از هفته سی ام لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۲۱ و ۱۵  همزمان با سایر دیدار‌های لیگ برتر دوره بیستم در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد.

این دیدار درحالی که برگزار شد که ۲ تیم ذوب آهن و سایپا  با ۲۶ امتیاز در مکان ۱۴ و ۱۵ قرار جدول داشتند و خطر سقوط هر ۲ تیم را تهدید می‌کرد.

 تیم ذوب آهن اصفهان با وجود حملات گسترده‌ای که روی دروازه مس رفسنجان داشت نتوانست پیروز میدان شوند و با تک گل دقیقه ۵۳ محمد قاضی از میهمان خود شکست خورد،  ولی به لطف پیروزی پرگل تراکتور مقابل سایپا در تبریز و به لطف تفاضل گل بهتر در لیگ برتر ماندگار شد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.