سرقت از ۲۶ ویلا در محور هفت باغ کرمان

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: ۲۶ مورد سرقت لوازم منزل و ویلا در محور هفت باغ علوی کرمان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ یداله حسن‌پور، رئیس آگاهی استان کرمان گفت: در پی اعلام چند مورد سرقت از ویلا در محور هفت باغ علوی، کارآگاهان پلیس آگاهی در روند پیگیری‌های پلیسی برای کشف، به اطلاعاتی در رابطه با یک سارق سابقه دار در این سرقت‌ها دست پیدا کردند.

او افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، هویت عامل این سرقت‌ها را شناسایی و وی را در یک عملیات غافگیرانه در شهر ماهان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان تصریح کرد: متهم با مواجهه با شواهد و مدارک موجود به ۲۶ فقره سرقت ویلا و منزل به ارزش ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به بازسازی صحنه‌های سرقت و تحویل اموال مسروقه به مال باختگان گفت: این متهم با پرسه زنی در ساعات پایانی شب، ویلا‌ها و منازل خالی از سکنه را در محور هفت باغ علوی شناسایی و وسایل داخل آن را سرقت می‌کرد که ضرورت دارد شهروندان با استفاده قفل‌های ضد سرقت مطمئن و نصب دزد گیر از وقوع این سرقت‌ها جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.