نائب رئیس اتحادیه صادرکنندگان خدمات مهندسی:

همه باید نگرانی‌های خود را در خصوص طرح صیانت مطرح کنند

فیضی گفت: فعالان حوزه دیجیتال موظفند که نگرانی‌های خود را در خصوص طرح صیانت مطرح کنند تا طراحان این طرح نسبت به اجرای صحیح آن و حذف برخی از بند‌های دست و پا گیر اقدام موثرتری داشته باشند.

به گزارش  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، صابر فیضی نائب رئیس اتحادیه صادرکنندگان خدمات مهندسی و صنعت مخابرات ایران با حضور در کلاب هاوس اظهار کرد: همواره در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران اختلاف‌های میان مجلس شورای اسلامی دولت و بخش خصوصی وجود داشته است که تصویب طرح صیانت از حقوق کاربران در شبکه‌های اجتماعی نمونه این اختلاف‌ها است.


بیشتر بخوانید

کسب و کارهای پلتفرمی، اقتصاد دنیا را تسخیر کرده اند


او افزود: یکی از مشکلاتی که متاسفانه در مجلس شورای اسلامی وجود دارد این است که افرادی در کشور هستند که به صورت هماهنگ شده با برخی نمایندگان در ارتباط هستند و نسبت به پیروی یا انتقاد از برخی طرح‌ها اقدام می‌کند.

نائب رئیس اتحادیه صادرکنندگان خدمات مهندسی و صنعت مخابرات ایران بیان کرد: این اقدام این افراد باعث می‌شود که طرح مذکور سر و صدای زیادی در جامعه ایجاد کند به نظر می‌رسد طرح صیانت نیز از نمونه این طرح‌ها است.

فیضی ادامه داد: نگرانی‌ها برای تصویب طرح صیانت تنها به فعالان بخش ارتباطات و فعالان اقتصاد دیجیتال محدود نمی‌شود بلکه فعالان بخش‌های فرهنگی و اجتماعی نیز نگرانی‌های خاص خود را دارند.

او تصریح کرد: بنابراین تمامی فعالانی که در خصوص تصویب طرح صیانت دارای نگرانی هستند موظفند که نگرانی‌های خود را به گوش عموم برسانند این آگاهی از نگرانی‌ها و مشکلات باعث می‌شود که طراحان این طرح نسبت به اجرای صحیح آن و حذف برخی از بند‌های دست و پا گیر اقدام موثر تری داشته باشند.

نائب رئیس اتحادیه صادرکنندگان خدمات مهندسی و صنعت مخابرات ایران ابراز کرد: رئیس جمهور منتخب به احتمال زیاد روز پنجشنبه این هفته اعضای کابینه خود را انتخاب خواهد کرد امیدواریم با انتخاب یک وزیر کارآمد، کاربلد و آشنا در زمینه ارتباطات، خدمت بزرگی در این زمینه بکند.

فیضی مطرح کرد: همچنین امیدواریم وزیر منتخب در وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات شنوای تمام مشکلات و نگرانی‌ها از طرح صیانت و تمام طرح‌هایی که سد راه اقتصاد دیجیتال هستند، باشد و راهکار مناسبی برای رفع تمامی این مشکلات داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
آقا کی گوش میکنه؟ همین الآن هزار تا مشکل برای تولید نرم افزار داریم ، یا تحریم هستیم یا فیلتر شده. هیچ جایگزین درست و حسابی برای تلگرام نگذاشتند بعد فیلتر شد ، چرا کسی به ما که کلی هزینه ساخت ربات تلگرام کرده بودیم جواب نداد؟
آخرین اخبار