به همت خیران در دهه ولایت انجام شد؛

کمک میلیاردی به اقشار آسیب پذیر البرزی

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: خیران البرزی ۳۷میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در دهه ولایت از طریق کمیته امداد البرز به آسیب دیدگان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز بابیان این که اهدای نذورات با هم‌افزایی مساجد، مراکز نیکوکاری و خیران که با کمیته امداد همکاری و مشارکت دارند بین آسیب دیدگان البرز انجام شد، گفت: در دهه ولایت  ۳۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان مردم خیر نذورات و قربانی خود را از طریق کمیته امداد البرز و مراکز نیکوکاری به دست آسیب دیدگان رساندند.

مدیرکل کمیته امداد البرز  افزود: در روز عید قربان ۲۴هزار و ۶۷۴ کیلو گوشت قربانی به ارزش بیش از ۱۷میلیارد تومان با مشارکت خیران از طریق دفاتر کمیته امداد امام (ره) و مراکز نیکوکاری البرز بین مددجویان موردحمایت و سایر آسیب دیدگان توزیع شد.

محمدی فرد با اشاره به این که عید غدیر مردم خیر البرزی بیش از ۱۹ میلیارد تومان به آسیب دیدگان استان کمک کردند، گفت: در این روز ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۸ میلیارد تومان، ۵۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان و ۱۱۰ سری جهیزیه به ارزش ۱ میلیارد و ۶۵۰ تومان در بین آسیب دیدگان  توزیع شد.

او افزود: ۵۰ زندانی غیر عمد با کمک خیران و مرکز نیکوکاری اداره کل سازمان زندان‌ها به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

انتهای پیام/ ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.