رئیسی در دیدار مدیر اجرایی دبیرخانه سیکا:

ایران از ظرفیت نهاد‌های بین المللی برای صیانت از حقوق کشور‌های مستقل استفاده خواهد کرد

رئیس جمهوردر دیدار مدیر اجرایی دبیرخانه کنفرانس تعامل و اعتماد سازی آسیا گفت: ایران فعالیت و پویایی سازمان‌های منطقه‌ای را عامل مهمی در مسیر مقابله با یکجانبه‌گرایی می‌داند.

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور عصر امروز (چهارشنبه) در دیدار "کایرات ساریبای" مدیر اجرایی دبیرخانه کنفرانس تعامل و اعتماد سازی آسیا (سیکا) با تشکر از تبریک و آرزوی موفقیت وی برای دولت سیزدهم، گفت: ایران فعالیت و پویایی سازمان‌های منطقه‌ای را عامل مهمی در مسیر مقابله با یکجانبه‌گرایی می‌داند.

رئیس جمهور افزود: جمهوری اسلامی ایران، بنا دارد تا به‌طور مؤثر از ظرفیت نهاد‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برای دفاع از حقوق و منافع کشور‌های مستقل استفاده کند.

"کایرات ساریبای" مدیر اجرایی کنفرانس تعامل و اعتماد سازی آسیا "سیکا" نیز در این دیدار با اظهار امیدواری نسبت به تداوم و تقویت نقش سازنده جمهوری اسلامی ایران در سازوکار سیکا برای گسترش صلح و امنیت در منطقه و جهان اظهار داشت: امروز قاره آسیا تاثیر مهمی در مدیریت تحولات جهانی دارد و سازمان سیکا به دنبال تقویت نقش آفرینی کشور‌های آسیایی در عرصه بین المللی است.

وی تصریح کرد: محور فعالیت سیکا بر تقویت نقش کشور‌های آسیایی در تصمیم گیری برای مسائل این قاره و ممانعت از دخالت کشور‌های غیرآسیایی در تحولات این قاره است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.