سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۶ مرداد ماه

شاخص کل بورس در ساعت ۹:۳۵ با رشد ۱۰ هزار و ۷۱۶ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۱۶ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاخص کل بورس تهران امروز (۱۶ مرداد ماه) در ابتدای معاملات با رشد ۹ هزار و ۵۹۷ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۱۵ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۹:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۰ هزار و ۷۱۶ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۱۶ هزار واحد قرار گرفت. همچنین فارس، مدیکو و  وبملت تاثیر گذار‌ترین نماد‌ها بر شاخص کل بوده‌اند.

شاخص کل در ساعت ۱۰:۳۰ رشد ۴ هزار و ۸۲۵ واحدی را تجربه کرد و روی پله یک میلیون و ۴۱۰ هزار واحدی قرار گرفت، شاخص کل هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۹۷۵ واحدی روی پله ۴۰۵ هزار واحدی قرار گرفت.

تا به این لحظه نماد فارس، و بملت و کگل بیشترین تاثیر را بر روی شاخص گذاشتند و نماد‌های سپید، شستا و خساپا نیز پر تراکنش‌ترین بودند.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۱:۳۰ رشد ۲ هزار و ۶۴۴ واحدی را تجربه کرد و شاخص فرابورس نیز با رشد ۵۲ واحد‌ی روی پله ۲۰ هزار و ۲۴۶ واحدی قرار گرفت و نماد‌های تاثیر گذار در شاخص فرابورس هم آریا، کگهر و غصینو هستند.

همچنین نماد‌های خلنت، کدما و قهکمت بیشترین افزایش قیمت و فپنتا، غالبر و مداران بیشترین کاهش قیمت را در بورس اوراق بهادار تهران تجربه کردند.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۶ مرداد ماه

شاخص کل بورس در ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه یک هزار و ۹۹۶ واحد رشد کرد و روی پله یک میلیون و ۴۰۷ هزار واحدی قرار گرفت.

شاخص هم وزن نیز یک هزار و ۱۱۰ واحد رشد کرد و به کانال ۴۰۴ هزار و ۳۶۵ واحدی رسید.

تا به این لحظه بیشترین حجم معاملات در بورس برای نماد‌های خساپا، وبملت و وبصادر است و همچنین بیشترین ارزش معاملات برای فارس، کمند و دارا یکم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار