توزیع بیش از پنج هزار تن آرد توسط تعاونی‌های روستایی/فعالیت بیش از ۲۷۰ واحد فروشگاهی در روستا‌ها

مدیرتعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : بیش از پنج هزار تن آرد توسط شبکه مردم نهاد تعاونی‌های روستایی میان روستاییان استان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ایرج صفایی مدیرتعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : شبکه تعاونی‌های روستایی استان کرمانشاه بیش از ۲۷۰ واحد فروشگاه مواد سوختی و مصرف روستایی را در روستا‌های استان به صورت فعال دارد که کالا‌های اساسی و سوخت روستایی را با کمترین هزینه در اختیار مصرف کنندگان روستایی قرار می‌دهد.

او گفت : در این مدت بیش از ۲۰ میلیون لیتر انواع مواد سوختی میان روستاییان استان توزیع شده است.

این مقام مسئول در حوزه جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: با توجه به گستردگی این شبکه در اقصی نقاط استان و حتی در آبادی‌ها و روستا‌های کم جمعیت، در سنوات گذشته بیشتر اقلام کالا‌های مصرفی و نهاده‌های کشاورزی و سوخت مورد نیاز روستانشینان توسط این تعاونی‌های روستایی تامین و توزیع می‌شده است.

صفایی با بیان اینکه شرکت‌های تعاونی روستایی در اکثر روستا‌های استان دارای انبار، فروشگاه توزیع مواد سوختی و مصرف و نیروی انسانی ماهر و با تجربه هستند، افزود: اکثر روستا‌هایی که سوخت و کالا‌های اساسی آن‌ها توسط شبکه تعاونی روستایی توزیع می‌شود بیشترین فاصله را از جهت بُعد مسافت با مرکز شهرستان داشته و از آبادی‌ها و روستا‌های کمتر برخوردار محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.