۳۳۰۰ وسیله نقلیه با پلاک مخدوش در سیستان و بلوچستان اعمال قانون شدند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان گفت: سه هزار و ۳۰۰ دستگاه انواع وسایط نقلیه پلاک مخدوش در راستای طرح نظارت بر عبور و مرور محدودیت‌های کرونایی از اول تیر تاکنون در حوزه درون شهری این استان اعمال قانون شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ علی نام درست رییس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان گفت: شهر‌های سراوان، فنوج، خاش و ایرانشهر بیشترین آمار وسایط نقلیه پلاک مخدوش در سیستان و بلوچستان را به خودشان اختصاص داده‌اند.

وی بیان کرد: شهروندان محدودیت تردد‌ها از ساعت ۲۲ تا سه بامداد را جدی گیرند، زیرا همکاران راهور در سطح شهرستان‌های سیستان وبلوچستان مستقر بوده و با متخلفان برخورد خواهند کرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بیش‌از ۷۰ تیم راهور و ۲۱ تیم اختصاصی برای ممنوعیت تردد شبانه در استان مستقر هستند.

وی تصریح کرد: بیشترین مشکلات حوزه اجرای محدویت هوشمند، مخدوش و ناخوان کردن پلاک خودرو‌ها از سوی تعدادی از شهروندان برای فرار از اعمال قانون در مدت زمان اجرای این طرح بود.

سرهنگ نام درست خاطرنشان کرد: مخدوش کردن پلاک خودرو‌ها تخلف رانندگی محسوب نمی‌شود بلکه یک جرم قانونی بوده که قانون‌گذار برای آن ۶ ماه تا یک سال حبس درنظر گرفته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار