رعایت شیوه نامه‌های کرونایی در ایام محرم

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه گفت:رسانه‌ها در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کرونایی در ایام محرم فرهنگ ساز باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،احمد دادرس فیاض رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه  گفت: هم اکنون ۲۸ نشریه محلی، هفت خبرگزاری و پایگاه خبری، ۲ نشریه الکترونیک غیربرخط و ۶ نمایندگی نشریات سراسری در این شهرستان فعال هستند.

اوافزود: اولین پیش جشنواره تولیدات ممتاز خبری این شهرستان در راستای معرفی ظرفیت‌های رسانه‌ای این شهرستان در آستانه روز خبرنگار در این شهرستان با فراخوان آثار برگزار شده است.

او اضافه کرد: با برگزاری این رویداد، زمینه برای قرار گرفتن آن در تقویم سالیانه فرهنگ وارشاد اسلامی در این شهرستان فراهم خواهد شد تا از رسانه‌ها و خبرنگاران فعال این خطه تجلیل شود.

ناصر رحتمی رئیس شورای اسلامی شهر مراغه نیز گفت:  احساس مسئولیت در برابر آرای مردمی، رسالت اصلی اعضای شورای اسلامی شهر است.

او افزود:در این راستا، در مدت کمی که از تحلیف شورای اسلامی شهر می‌گذرد، سرپرست شهرداری مراغه انتخاب شده است و در روز‌های آینده برای جمع بندی در جهت انتخاب شهردار این شهر فرهنگی و تاریخی تلاش خواهد شد.

اوگفت: خبرنگاران به عنوان قشر فرهیخته جامعه به دلیل مشکلات ناشی از کرونا با مشکلات عدیده‌ای روبرو بوده و نیازمند حمایت از سوی نهاد‌های مختلف هستند.

 در این همایش از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای و منتخبان جشنواره تولیدات ممتاز خبری این شهرستان تجلیل شد.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار