امام جمعه زاهدان: ۱۷مرداد فرصتی برای یادآوری زحمات خبرنگاران است

گفت: هفدهم مرداد سالگرد شهادت شهید محمود صارمی، فرصت مناسبی برای یادآوری زحمات قشر تلاشگر و متعهد خبرنگار در سطح جامعه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، در پیام آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان آمده است: پیوند حرفه خبرنگاری با مقوله ایثار و شهادت در این روز، نشانگر اهمیت تعهد و پایبندی به ارزش‌های دینی و ملی در عرصه رسانه است و در عصر جدید، که بناست پیام حیات بخش انقلاب اسلامی به تمام مردم عالم مخابره شود، چه ابزاری مهم‌تر و کارآمدتر از رسانه که در اختیار خبرنگاران عزیز قرار دارد.

وی بیان کرد: خبرنگاران با نصب العین قرار دادن صداقت، تفکر بسیجی، حرکت جهادی، استقامت و پایداری در مسیر حق و عدالت و در سیستان‌ و بلوچستان به صورت ویژه با شناخت درست اقتضائات استان و برخورداری از نگاه طبیبانه، بهترین راه حل را می‌توانند به جامعه معرفی کنند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: مسوولان استان می‌بایست ضمن توجه به جایگاه خبرنگاری و قدردانی از تلاش‌های این قشر، تعامل مثبت با اصحاب رسانه را در دستور کار قرار داده و به ارتقاء سطح روشنگری و تنویر افکار عمومی کمک کنند.
وی ادامه داد: خبرنگاران نیز خود را ملتزم به تقویت اتحاد و انسجام مردم، تحکیم امنیت، گسترش آرامش روحی و روانی و دوری از التهابات بدانند.
آیت الله محامی بیان کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار و همچنین تقدیر از تلاش‌های ارزشمند جامعه خبرنگاری بالاخص در استان سیستان‌وبلوچستان، توفیقات روزافزون این قشر زحمتکش را از خداوند متعال خواستارم.



انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار