جودوکار قم به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شد

یکی از استعداد‌ها و نخبه‌های آینده‌دار جودو استان قم از سوی کادر فنی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی جودو رده سنی نوجوانان ایران دعوت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،اردوی آماده‌سازی تیم ملی جودو نوجوانان ایران از امروز آغاز می‌شود و نفرات راه یافته به این اردو تا ۲۶ مرداد ماه زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌کنند تا آماده رقابت‌های برون‌مرزی این رشته شوند.

ملی‌پوشان ساعت ۱۰ صبح روز نوزدهم مرداد ماه باید وارد اردو‌ها شده و پس از انجام مراحل تست کرونا اردو‌ها را در حالی آغاز کنند که نفرات حاضر در اردو از خراسان‌رضوی، اردبیل، کرمان، گیلان، مازندران، خوزستان، لرستان، توابع تهران، قم، ایلام، البرز، کرمان و بوشهر هستند.

از استان قم یکی از استعداد‌ها و نخبه‌های آینده‌دار این رشته به نام محمدجواد محبّی در جمع ملی‌پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی حضور دارد، در حالی که خراسان‌رضوی با پنج ملی‌پوش بیشترین نماینده را در اردوی تیم ملی دارد و هدایت ملی‌پوشان نوجوان بر عهده ایوب رستمی قرار دارد.

محمدحسن سالاری رئیس هیات جودو استان قم راجع به تنها ملی‌پوش قم در این اردو عنوان کرد: محمدجواد محبی جودوکار موفق قم یکی از ورزشکار با اخلاق این رشته است که عناوینی قهرمانی، نایب‌قهرمانی و سومی کشور و همچنین رتبه‌های شاخصی در مسابقات مناطق در کارنامه او دیده می‌شود.

انتهای پیام /ح

برچسب ها: تیم ملی ، جودوکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار