پاری سن ژرمن خانه دوم ستارگان رئال مادرید و بارسلونا

در سال‌های اخیر بازیکنان زیادی با سابقه حضور در رئال مادرید و بارسلونا به تیم فوتبال پاری سن ژرمن پیوسته اند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پاری سن ژرمن در سال‌های اخیر در فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا همیشه یکی از تیم‌های پر حاشیه بوده است و توانسته با وجود مالک متمول خود خرج‌های زیادی کند و ستارگان بزرگ دنیای فوتبال را به پاریس ببرد.

پاریسی‌ها که ۱۰ سالی است با مالکیت قطری‌ها تبدیل به یکی از مهمترین تیم‌های فوتبال اروپا شده اند، در چند فصل اخیر برنامه خود را در فصل نقل و انتقالات تغییر داده، به رقابت با تیم‌های بزرگ جهان پرداخته و با پرداخت ارقام نجومی به دنبال جذب ستارگان این تیم‌ها رفته اند.

بارسلونا و رئال مادرید که از بزرگترین تیم‌های فوتبال جهان هستند نیز از این قائده مستثنی نبوده اند و در این سال‌ها ستارگان زیادی از این ۲ باشگاه به پاری سن ژرمن پیوسته اند. حالا اگر لیونل مسی هم به پاریس برود، می‌توان گفت که این تیم فرانسوی بزرگترین ضربه را به این باشگاه و حتی فوتبال اسپانیا و لیگ این کشور زده است.

در چند سال اخیر خصوصا در نقل و انتقالات این فصل، ستارگانی مانند نیمار، کیلور ناواس، تیاگو، دی ماریا، اشرف حکیمی و سرخیو راموس به پاریس پیوسته اند و حضور مسی می‌تواند این جمع را تکمیل کند.

صحبت‌های زیادی درباره پیوستن مسی به پاری سن ژرمن در روز‌های آینده مطرح شده؛ اما همچنان صحبت رسمی از طرف خود این ستاره آرژانتینی عنوان نشده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار