صدری: بازیکنان با رقم‌هایی کمتر به پرسپولیس می‌پیوندند/ تلاش می‌کنیم پنجره نقل و انتقالاتی بسته نشود

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید صدری، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره شرایط نقل و انتقالات این تیم اظهار کرد: از امروز کار نقل و انتقالات باشگاه را شروع و ابراهیمی کاپیتان فصل گذشته گل‌گهر سیرجان را جذب کردیم. نام این بازیکن در فهرست گل‌محمدی بود و هر بازیکن دیگری هم که نامش در فهرست گل‌محمدی بوده به دنبال جذبش خواهیم بود.

او افزود: ما براساس شرایط خودمان بازیکنان را جذب می‌کنیم. ما بازیکنانی را جذب می‌کنیم که عصای دست کادر فنی باشند. بازیکنی که در خدمت تیم باشند و با هماهنگی کادر فنی این بازیکنان جذب می‌شوند. کار به همان منوال ادامه می‌یابد و هر بازیکنی که گل‌محمدی بخواهد جذب خواهیم کرد و تلاش‌مان این است که بهترین‌ها را در پرسپولیس داشته باشیم. البته بودجه ما مثل تیم‌های صنعتی نیست و بازیکنان و مربیان ما با رقم‌هایی کمتر و با غیرت و تعصب به ما ملحق می‌شوند و تاکنون با رقمی کمتر کار کرده‌اند.

ما بی خیال پرونده کالدرون نبوده ایم

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره وضعیت پرونده شکایت کالدرون از این باشگاه عنوان کرد: پرونده کالدرون مدت‌ها است که در جریان است و ما بی‌خیال این موضوع نبوده‌ایم. به دنبال راهکاری هستیم تا با بررسی همه جوانب پول او را واریز کنیم. با کادر اجرایی باشگاه و مدیرعامل تلاش خواهیم کرد بهترین شرایط را فراهم کنیم که نه پنجره‌ای بسته شود و نه به تیم ضربه‌ای وارد شود. تلاش می‌کنیم این اتفاق رخ ندهد.

قرارداد کریم باقری تمدید می شود 

صدری درباره  وضعیت ماندن یا رفتن کریم باقری از پرسپولیس به تیم ملی گفت: در حال حاضر تیم استراحت می‌کند. من امروز با کریم باقری صحبت کردم. پرسپولیس خانه کریم باقری است. آدم به جز خانه خودش به جای دیگری نمی‌رود. به امید خدا قرارداد باقری تمدید می‌شود. ابتدا او باید از مسافرت برگردد تا این کار را انجام بدهیم.

او درباره  خبر جدایی احتمالی حمید مطهری از پرسپولیس خاطرنشان کرد: کادری که با گل‌محمدی کار می‌کند یعنی باقری، مطهری و پیروانی کادر بی‌نظیری است و هماهنگی‌های لازم را با یکدیگر دارند.

حامی مالی و کارگزار جدید را انتخاب می کنیم 

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره  وضعیت قرارداد کارگزار این باشگاه عنوان کرد: ابراهیم شکوری در مورد این مسئله توضیحات خود را داده است. رقم پیشنهادی ما بسیار بالاتر است ما باید این کار را به خوبی جلو ببریم تا هزینه‌های باشگاه را بتوانیم مرتفع کنیم. اول ادامه این قرارداد را به کارگزار فعلی پیشنهاد کرده‌ایم که با این رقم درخواستی آن‌ها حاضر به ادامه کار نبودند و آن را قبول نکردند. ما ضوابط قانونی را رعایت می‌کنیم و تا قبل از آغاز لیگ آینده حامی مالی  و کارگزار جدید را انتخاب می‌کنیم. ما سرباز نظام هستیم هر جا که به ما گفته شود در خدمت هستیم. من قبل از اینکه در پرسپولیس سمتی داشته باشم یک هوادار هستم و خوشحال می‌شوم که خدمتی به این باشگاه انجام بدهم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
خخخخخخخخخ،واقعا چی فرض میکنید مردمو،،
باچهارده شاخه گل ونبات باهاتون قرارداد می بندن
آخرین اخبار