مظلومی: جدایی دیاباته با نظر مجیدی بوده است/ احساس کنم نمی‌توانم خدمت کنم، حتما از استقلال می‌روم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: مجیدی خواستار تمدید قرارداد با شیخ دیاباته نبود و این بازیکن از جمع ما جدا شد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز مظلومی عضو هیئت باشگاه استقلال پس از خروج از ساختمان این باشگاه اظهار داشت: در جلسه امروز هیئت مدیره درباره تمدید قرارداد بازیکنان صحبت شد. با برخی بازیکنان مد نظر تیم صحبت‌های لازم انجام شده است و پیگیر هستیم.

او ادامه داد: بازار بدی در فصل نقل و انتقالات ایجاد شده است و دست روی هر بازیکنی می‌گذاریم از رقم قرارداد نجومی حرف می‌زند. با بازیکنان مد نظر مجیدی صحبت کرده ایم اما خود فرهاد در نشست های هیئت مدیره حضور نمی یابد و مدیر برنامه های او در جلسات حاضر است. با بازیکنانی که قصد داریم قرارداد آن ها را تمدید کنیم؛ صحبت های لازم انجام شده است و به امید خدا این نفرات از فردا به باشگاه می‌آیند تا تمدید قرارداد‌ها انجام شود.

مظلومی گفت: فشاری که در نقل و انتقالات وجود دارد را باید کم کنیم و عجله نداشته باشیم. طبق لیست مجیدی، با بازیکنان مد نظر صحبت کرده ایم. مجیدی ۲ بازیکن سپاهان را خواستار بود که این بازیکنان به ما پاسخ منفی دادند و  باشگاه های ۲، ۳ بازیکن مد نظر مجیدی نیز حاضر به صدور رضایتنامه نیستند و هدف ما حفظ شاکله تیم است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال بیان کرد: کمیته نقل و انتقالات تشکیل داده ایم تا جذب بازیکنان انجام شود. با کارگزار مذاکره داریم تا به ما کمک کند. بودجه و رقم قرارداد‌ها چاه عمیقی است که حالا حالا‌ها نمی‌توان آن را پُر کرد. با نادری صحبت کردم او بازیکنی خوبی است و ناراحتیم که او را از دست داده ایم و باید جایگزین او را پیدا کنیم.

مظلومی بیان کرد: من راجع به نفرات صحبت نمی‌کنم. بازیکنان ما زیر ۵۵ درصد مبلغ قرارداد های خود را دریافت نکرده اند. از ۵۳ تا ۸۰ درصد بازیکنان دریافتی داشته اند و هیچکدام از آن ها نمی‌توانند فسخ کنند. جدایی شیخ دیاباته با نظر فرهاد مجیدی بوده است.

او درباره اینکه بازیکنان حاضر به مذاکره با مددی نیستند، بیان کرد: خیر اینطور نیست. بازیکن باید با مدیرعامل و هیئت مدیره طرف باشند. من راجع به شخص صحبت نمی‌کنم.  وزیر جدید ورزش و جوانان معرفی شده و به امید خدا در مجلس شورای اسلامی رای بیاورد و تکلیف هیئت مدیره مشخص شود.

مظلومی درباره کدورت بین مجیدی و مددی بیان کرد: باید تعامل انجام شود و باید پشت یکدیگر باشیم. من درباره پاداش مجیدی نمی‌دانم، حتما پولدار است که پاداش می‌دهد. ما بدون پول داریم وقت می‌گذاریم. احساس کنم نمی‌توانم کار کنم یک لحظه در استقلال نمی‌مانم.

او در پایان خاطر نشان کرد: مجیدی به بازیکنان استراحت داده و خود او هم به تعطیلات رفته است. بعد از عاشورا تیم کامل باید تمرین کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار