پیام‌های دریافتی در بیست و یکم مرداد؛

مشکلات بیمه خدمات درمانی الکترونیک و گلایه کشاورزان از ارزان شدن گندم

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۲۱ مرداد در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام‌ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ بیست و یکم مرداد ماه، در ادامه قابل مشاهده است.


با سلام و خسته نباشید خدمت شما خواستم بگم تو این وضعیت کرونا شاید‌ی مقدار کمتر در مورد مسائل دیگه صحبت می‌شود یکی از مسائل مهم در مورد بیمه شخص ثالث خودرو‌ها است. قبل از عید قانونی آمد که انتقال تخفیفات درصورتی که طرف تعویض پلاک کند قابل انتقال نیست خواهش می‌کنم پیگیری بفرمایید. این موضوع رو من مجدی هستم از نمایندگان بیمه پاسارگاد


از اردیبهشت در ایران گندم برداشت می‌شود و با کمترین قیمت از کشاورز می‌خرند و الان تمام گندم‌ها در انباری‌های دلالان هست خواهش می‌کنم این موضوع را پیگیری کنید.


سلام از کرج پیام می‌دهم شهرک ساماندهی این چندروز ساعت ۱۳ یا ۱۲ برق قطع می‌شود. باید به کجا مراجعه کنیم؟ آب قطع شده نمی‌شود کاری کرد لطفا پیگیری کنید.


با سلام لطفا این نکته را پیگیری کنید متاسفانه بیمه خدمات درمانی را که اکثر پزشکان قبول نمی‌کنند و در نتیجه نسخه را به صورت الکترونیکی نمی‌نویسند و در برگه نسخه را وارد می‌کنند و هیچ یک از خدمات سونوگرافی و آزمایشگاه به دلیل وارد نشدن نسخه به صورت سیستمی توسط بیمه پذیرفته نمی‌شود و ما باید به صورت آزاد هزینه را پرداخت کنیم. لطفا بررسی شود.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار