کرونا و برپایی چادر "راب هال" هلال احمر در ساوه

جمعیت هلال احمر ساوه به منظور پشتیبانی و تامین تخت بیماران کرونایی چادر "راب هال" برپا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در پی افزایش مبتلایان به کرونا دلتا، جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه با تلاش امدادگران واکنش سریع هلال احمر و جهادگران سلامت به منظور پشتیبانی و تامین تخت بیماران کرونایی و افزایش ظرفیت پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا، چادر "راب هال" برپا کرد.

چادر "راب هال" جمعیت هلال احمر به منظور پشتیبانی و تامین تخت بیماران کرونایی با تلاش ۱۰ ساعته و شبانه معاونت امداد و نجات استان مرکزی و جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه و همکاری و زحمات نیرو‌های دانشکده علوم پزشکی در محوطه بیمارستان شهید مدرس ساوه بر پا شد.

چادر امدادی "راب هال" برخلاف دیگر چادر‌ها در هنگام استفاده در بلایا و حوادث پس از نصب فضای بسیار زیادی برای استفاده کنندگان ایجاد می‌کند و با اندکی تغییرات می‌توان در آن اتاق‌های مختلفی جهت بیمارستان‌های صحرایی تعبیه کرد.

نوع طراحی و فضای داخلی عظیم این چادر و جمع و نصب کردن آن مهمترین نقطه قوت این محصول است به طوری که از آن در جا‌های مختلف از انبار گرفته تا استراحتگاه‌های جاده‌ای و بیمارستان‌های صحرایی و ... استفاده می‌شود.

چادر "راب هال" با وجود وزن زیاد نصب خیلی سریع و آسانی دارد و احتیاجی به هیچ گونه فوندانسیونی ندارد همچنین بعد از اتمام عملیات می‌توان آن را جمع کرد و در مناطق دیگر مجددا مورد استفاده قرار داد.

این چادر در شرایط "اضطراری عمومی" در انواع حوادث و سوانح طبیعی و غیرطبیعی برای برپایی انبار‌های امدادی، استراحتگاه‌های اسکان اضطراری و موقت حادثه دیدگان و بیمارستان‌های صحرایی در اختیار مدیران بحران و سوانح قرارمی گیرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.