فرماندار مهاباد:

تمام امکانات دستگاه‌های اجرایی در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار گیرد

خدرلو گفت: مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم و اراده عمومی است و تمامی امکانات و تجهیزات دستگاه‌های اجرایی باید در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار گیرد.

عارف خدرلو فرماندار مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: ستاد مقابله با کرونا برای پیشبرد اهداف خود نیازمند تجهیزات و امکاناتی است و ادارات باید این امکانات را در اختیار ستاد قرار دهند.

وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون تلاش‌های زیادی برای مهار چهار خیز ویروس کرونا در این شهرستان برداشته شده است و اگر اکنون در این زمینه سهل انگاری یا کوتاهی کنیم، تمامی تلاش‌ها و زحمات کادر درمانی و پرستاران بی‌ثمر خواهد بود.

فرماندار مهاباد اضافه کرد: هر کدام از دستگاه‌های اجرایی باید بر رعایت شیوه نامه بهداشتی در زیرمجموعه خود نظارت داشته باشد و اگر در این زمینه تخلفی از سوی کارکنان یا دستگاه مربوطه صورت گیرد، دستگاه به دادگاه تخلفات اداری ارجاع داده شود.

وی با بیان اینکه بنابه درخواست ستاد مقابله با کرونا از امروز به مدت ۵ روز تمام دستگاه‌های خدمات رسان تعطیل شد، ادامه داد: تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی باید ضمن داشتن ماسک، فاصله اجتماعی را رعایت کنند و هیچ خدماتی به ارباب رجوع بدون ماسک داده نشود و در صورتی که ارباب‌رجوع ماسک نداشته باشد، دستگاه متولی لازم است ماسک در اختیار فرد قرار دهد.

وی با اشاره به ضرورت راه‌اندازی گروه سلامت در روستا‌های این شهرستان نیز گفت: در بسیاری از روستا‌ها بهورز، دهیار و شورای اسلامی روستا ساکن هستند و این افراد می‌توانند گروه سلامت روستا را تشکیل دهند و با همکاری سایر ارگان‌ها از برگزاری هر گونه تجمع عروسی و عزاداری در روستا‌ها جلوگیری کنند.

خدرلو با قدردانی از تلاش رسانه‌ها برای بازتاب دقیق رویداد‌ها و اتفاقات اظهار داشت: وجود خبرگزاری‌های مختلف در مهاباد، پتانسیل بسیار خوبی برای تبیین اهداف و برنامه‌های ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان است و باید به خوبی از این قابلیت‌ها استفاده شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.