رشوه به پلیس راه اراک- توره پرونده راننده متخلف را سنگین‌تر کرد

ماموران دست پاک پلیس راه اراک-توره رشوه راننده متخلف را ضمیمه پرونده کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دست پاکی ماموران وظیفه شناس پلیس راه اراک-توره، وسوسه رشوه یک میلیون و ۷۸۰ هزار ریالی راننده متخلف را ناکام گذاشت.

سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: مأموران پلیس راه اراک- توره در هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به منظور کنترل تخلفات رانندگان متخلف در این محور مواصلاتی، یک دستگاه خودروی وانت پیکان را متوقف کردند.

سرهنگ خلجی افزود: پس از استعلام از سامانه هوشمند ماموران پلیس راه متوجه می‌شوند که خودروی مذکور به دلیل ثبت شکایت قضائی در سامانه، باید به پارکینگ انتقال داده شود.

او ادامه داد: پس از آشکار شدن این موضوع، راننده خودرو برای رهایی از قانون و چشم پوشی مأموران از انتقال خودروی او به پارکینگ، اقدام به پرداخت یک میلیون و ۷۸۰ هزار ریال وجه نقد به آنان می‌کند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: این مأموران وظیفه شناس بلافاصله با رد رشوه پیشنهادی، مراتب را صورتجلسه و ضمیمه پرونده کرده و به اطلاع افسر نگهبان وقت می‌رسانند.

او از مردم خواست هرگونه انتقاد، پیشنهاد، قدردانی و... خود را به منظور ارتقاء روز افزون عملکرد و خدمات فراگیر پلیس مرکزی با مرکز نظارت همگانی ناجا (۱۹۷) در میان بگذارند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
صد و هفتاد و هشت هزار تومن ؟؟