نام‌نویسی ۱۱۵ تعاونی‌سیستان‌وبلوچستان در جشنواره تعاونی‌های برتر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۱۵ شرکت و اتحادیه تعاونی از استان در شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر نام‌نویسی و یا اطلاعات خود را در سامانه جامع تعاون بهنگام‌سازی کرده اند.

مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در جشنواره تعاونی‌های برتر در سالجاری با امکان بهنگام‌سازی اطلاعات شرکت‌های تعاونی، اتحادیه‌های شرکت‌ها و اتاق تعاون با رویکرد رتبه بندی و اعتبارسنجی تعاونی‌ها با استفاده از سامانه جامع و هوشمند در این بخش برگزار می‌شود.

وی افزود: مهلت شرکت در این جشنواره که برای شانزدهمین دوره بصورت کشوری و استانی برگزار می‌شود از ۱۸ اردیبهشت امسال آغاز شد و پس از ۲ نوبت تمدید، تا ۲۷ تیر فرآیند نام‌نویسی از طریق سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون ادامه داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان ادامه داد: در پایان مهلت نام‌نویسی، بهنگام‌سازی اطلاعات و تکمیل پرسشنامه تخصصی جشنواره، ۱۱۵ شرکت و اتحادیه تعاونی استان در گرایش‌های مسکن، تولیدی، توزیعی، خدمات، صنعت، مرزنشینان، دهیاری و سایر گرایش‌ها ثبت نام کردند.

وی گفت: هم‌اینک فرآیند صحت‌سنجی مدارک، مستندات و فعالیت تعاونی‌های کسب‌کننده بالاترین امتیاز در گرایش‌های گوناکون توسط کارگروه علمی جشنواره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان در حال انجام است.

جهاندیده خاطرنشان کرد: تمامی مشوق‌ها و جوایز ویژه تعاونی‌های برتر اعطا شده در سال ۱۳۹۹ نظیر (لوح سپاس و دریافت تندیس جشنواره، جایزه نقدی، تسهیلات با نرخ ترجیهی و اعطای کارت شناسایی ویژه تعاونی‌های برتر) در سال ۱۴۰۰ با افزایش کمیت و بهبود کیفیت برای تعاونگران برگزیده شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: آیین تجلیل از تعاونی‌های برتر استانی و ملی در هفته تعاون امسال (۱۳ تا ۲۰ شهریور) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار