مجیدی پور: قراردادم با تیم فوتسال فرش آرا به پایان رسید / آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم ملی است

بازیکن ملی پوش تیم فوتسال فرش آرای مشهد درباره آخرین وضعیت خود برای فصل جدید توضیحاتی را بیان کرد.

امین مجیدی پور، بازیکن ملی پوش تیم فوتسال کشورمان و عضو باشگاه فرش آرای مشهد در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت خود اظهار داشت: قرارداد من با باشگاه فرش آرای مشهد به اتمام رسیده است و در حال حاضر به صورت شخصی به تمرین کردن می‌پردازم. من بازیکن آزاد هستم و از چند تیم خوب لیگ برتری و همچنین تیم‌های خارجی پیشنهاداتی دریافت کرده ام. فعلا در حال بررسی پیشنهاداتم هستم تا با توجه به شرایط خودم و خانواده ام بتوانم تصمیم درستی گرفته و در راستای پیشرفتم قدم مثبتی بردارم. من می‌خواهم به جایی بروم که بتوانم بهترین سال ورزشی خودم را رقم بزنم.

بازیکن ملی پوش تیم فوتسال فرش آرای مشهد افزود: جا دارد از مسئولان خوب فرش آرا تشکر ویژه‌ای داشته باشم. آن‌ها فصل گذشته حمایت خوبی از ما داشتند و امیدوارم در ادامه راه باشگاه‌داری موفق و سربلند باشند.


بیشتر بخوانید


مجیدی پور درباره وضعیت تیم ملی فوتسال کشورمان در آستانه مسابقات جام جهانی بیان کرد: تیم ملی در مسابقات جام جهانی لیتوانی کار بسیار سختی را در پیش دارد. با توجه به این که تیم ملی در دوره قبل جام جهانی موفق شد رتبه سوم این رقابت‌ها را به دست آورد، انتظارات از ملی پوشان بالا رفته است. برای این که بتوانیم دوباره روی سکو برویم باید تلاش زیادی داشته باشیم. به هر حال تیم ملی فوتسال کشورمان باید مانند دیگر کشور‌های جهان بازی های تدارکاتی خوب برگزار کند تا بتواند از همان شروع بازی‌های جام جهانی عملکرد موفقی داشته باشد.

ملی پوش فوتسال کشورمان ادامه داد: اگر برنامه ریزی‌های خوبی برای تیم ملی انجام شود، قطعا می‌توانیم در جام جهانی به جمع ۴ تیم پایانی مسابقات راه پیدا کنیم و حتی می‌توان به مقام قهرمانی این رقابت‌ها هم دست یافت.

مجیدی پور درباره این که آیا در ترکیب تیم ملی برای مسابقات جام جهانی حضور خواهد داشت نیز گفت: به هر حال هر بازیکنی آرزو دارد روزی پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن کند و من هم از این قضیه مستثنی نیستم. هر زمانی که از من بخواهند با تمام وجود در خدمت تیم ملی خواهم بود. برای این که بتوانم برای لحظاتی دل مردم کشورم را شاد کنم، تمام توانم را برای موفقیت تیم ملی به کار خواهم گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار