حاجی‌صادقی مطرح کرد؛

خدمت‌رسانی روحانیون و بسیجیان به مردم در خط مقدم مقابله با کرونا

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: روحانیون، پاسداران و بسیجیان در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم در مقابله با کرونا هستند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به گام بلند سپاه و بسیج در اجرای مقتدرتر و گسترده‌تر طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و خدمت‌رسانی به مردم آسیب‌دیده از طغیان بیماری منحوس کرونا، گفت: در پی منویات و رهنمود‌های اخیر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا به آحاد دستگاه‌ها به ویژه نیرو‌های مسلح، روحانیون، پاسداران و بسیجیان و کادر سلامت سپاه و بسیج در لبیک به فرمان معظم‌له به میدان آمده‌اند و در یک آرایش و سازماندهی جدید به کمک مجاهدان سلامت و مردم آسیب‌دیده از کرونا شتافته‌اند.

وی افزود: روحانیون، سپاه و بسیج در قالب "قرارگاه معنویت و سلامت" در تعامل و همکاری با "قرارگاه امام رضا (ع) " سپاه و بسیج، برنامه‌های لازم و مفید برای امداد و خدمت‌رسانی در موج جدید ویروس کرونا را پیش‌بینی و در سراسر کشور عملیاتی کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید بر ظرفیت‌سازی شایسته و مقتدر در سپاه و بسیج برای پاسخ به نیاز‌های امروز وزارت بهداشت و درمان و ستاد ملی مبارزه با کرونا، از تمهیدات و تصمیمات اخیر قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای اجرای اقدامات حمایتی فوری در زمینه معیشت و اشتغال آسیب‌دیدگان از کرونا تمجید و تصریح کرد: سپاه و بسیج کار شبانه‌روزی را از راهکار‌های مناسب و تعیین‌کننده برای عبور از وضعیت فعلی می‌دانند و جلوه‌های این اقدام مؤمنانه و جهادی در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و واکسیناسیون عمومی برای مقابله و مهار کرونا را از افتخارات خود می‌دانند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با تأکید بر لزوم همکاری و همت مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کرونایی از مجاهدت‌های مدافعان سلامت و مقابله با کرونا در دولت، نیرو‌های مسلح، بسیج و روحانیت قدردانی و تلاش آنان را جهاد فی سبیل‌الله و قرین ثواب عظیم دانست.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان همچنین از احساسات پاک و دعا‌های خالصانه مردم انقلابی و شهیدپرور ایران طی دوره ابتلاء خود به بیماری کرونا قدردانی و ضمن طلب شفای عاجل همه بیماران به ویژه بیماران کرونایی، برای ملت ایران آرزوی سلامتی و بهروزی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
به همین علت هم اکنون در وضعیت مشعشع و شگفت انگیز قرار داریم قرار بود دنیا را شگفت زده کنیم که کردیم
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۲:۰۶ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
سلام نباید بعضی از فعالیت های خداپسندانه را به قشر خاصی تعمیم داد . تفکر بسیجی و بسیجی عمل کردن گمنام است . ولی اینکه بگوییم روحانیون یعنی اینکه فرهنگیان ، نظامیان ، ارتشیان ، بازاریان و.. خدمت چشمگیری نداشته اند . لذا باید اگر تعریف می کنیم اشکالات اختلاس ها و رانت های آنها را نیز مطرح کنیم شفافیت لازم است مردم می فهمند چرا کشوری که روی گنج نشسته باید عده ای در آن محتاج و مثل گدا ها به آنها رسیدگی شود . این مشکل عده ای از روحانیون مثل : رفسنجانی ها ، خاتمی ها ،روحانی ها و.. است دیگر منصوری ها و همدستانش جای خود دارد پس لطفا تبلیغ برای قشری که بیشترین آسیب ها را به نظام زده نکنید سپاه برای کشور حتی جان می دهد و روحانیون پزش را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
ببخشید اشتباهی منفی دادم
آخرین اخبار