نصرالله: درس حادثه کربلا این است که نباید نسبت به یاری حق و مبارزه علیه باطل بی تفاوت بود

دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر لزوم بزرگداشت عاشورای حسینی، گفت: درس حادثه کربلا این است که نباید نسبت به یاری حق و مبارزه علیه باطل بی تفاوت بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی شب عاشورا خود ضمن تاکید بر لزوم بزرگداشت مراسم عاشورای حسینی و حفظ شعائر و سنت‌های آن، از شرکت کنندگان در مجالس محرم که دستورالعمل‌های بهداشتی مربوط به مقابله با کرونا را رعایت کرده اند، تشکر و قدرانی کرد.

وی در ادامه سخنرانی خود گفت: خداوند را شاکریم که به ما این توفیق را داد تا مراسم و مجالس عاشورای حسینی را برگزار کنیم.

دبیرکل حزب الله افزود: امسال حزب الله و جنبش امل به توافق رسیدند که، در روز عاشورا به دلیل وضعیت بهداشتی، همانند سال‌های گذشته در لبنان راهپیمایی برگزار نکنند.

سید حسن نصرالله گفت: ما در مجالس حسینی این موضوع را خواهیم آموخت که؛ پیام رسان باشیم و از این رو وظیفه ما باید خدمت به بندگان خدا و حفظ عزت و کرامت آن‌ها باشد.

دبیرکل حزب الله با بیان اینکه درس حادثه کربلا این است که نباید نسبت به یاری حق و مبارزه علیه باطل بی تفاوت بود، تاکید کرد: این درسی است که مقاومت اسلامی آن را بخوبی آموخته است.

وی همچنین  در سخنانی در شب تاسوعای حسینی با اشاره به مشکلات اخیر لبنان تصریح کرد: برخی رهبران سیاسی در کشور (لبنان) هستند که شریک سرپوش گذاری بر کار محتکران سوخت اند. آنچه در لبنان جریان دارد، جنگی اقتصادی با هدف خوار کردن ملت و مقاومت است. آمریکا به دنبال لبنانی خوار و ذلیل است

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به اوضاع اقتصادی کشورش اعلام کرد: آنچه در لبنان جریان دارد، بخشی از جنگ اقتصادی است که با هدف خوار ساختن ملت لبنان و مقاومت صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۳۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
لبیک یا سید نصرالله س . لبیک یا حسین ع .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۳۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
لبیک یا سید نصرالله ص لبیک یا حسین ع .
آخرین اخبار