وضعیت کرونایی شهرستان سرپل ذهاب قرمز است

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم خروج از منزل از حضور در اجتماعات خودداری کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محسن مرادی معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: وضعیت کرونایی شهرستان سرپل ذهاب در رنگ بندی اعلام شده جدید همچنان قرمز است و آمار مبتلایان به ویروس کرونا شامل بیماران مثبت سرپایی، افراد بستری و بیماران بدحال رو به افزایش است.

او افزود: ستاد ملی کرونا نسبت به اعمال تعطیلات سراسری در تمام کشور به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان و مشاغل گروه یک نموده که لازم است نسبت به رعایت این دستورالعمل‌ها اهتمام لازم به عمل آید تا وضعیت شهرستان بهبود یابد.

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب بیان داشت: از مردم شهرستان سرپل ذهاب می‌خواهیم در این تعطیلات تا حد ممکن از منزل خارج نشوند و از برگزاری و حضور در مراسمات تجمعی و میهمانی و دورهمی‌ها اجتناب کنند.

مرادی اظهار داشت: افراد همچنین در صورت حضور در مجالس عزاداری تنها در مراسماتی که در فضای باز برگزار می‌شود با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش بهداشتی شرکت کنند.

او گفت: قرنطینه شدن و در منزل ماندن و عدم خروج از منزل جز در موارد ضرورت، امروز تنها راه ایمن در برابر ویروس کرونا است و از مردم می‌خواهیم اهتمام لازم را در این خصوص داشته باشند.

مرادی با بیان اینکه واکسیناسیون در ایمن سازی افراد بسیار موثر است، افزود: واکسیناسیون در شهرستان در حال انجام است و براساس شرایط سنی هم اکنون افراد بالای ۴۰ سال بدون هیچ گونه مشکلی در حال انجام است و امیدواریم مردم با استقبال از طرح واکسیناسیون سریعتر نسبت به دریافت دوز اول و دوم اقدام نمایند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار