جمع آوری ۶۰۸ میلیون ریال صدقه در مهاباد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰۸ میلیون ریال صدقه توسط شهروندان برای حمایت از نیازمندان این شهرستان جمع آوری شده است.

حسین خضری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در سال جاری ۶۰۸ میلیون ریال کمک‌های مردمی از محل صدقات جمع آوری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد افزایش داشته است.

خضری افزود: هم اکنون پنج هزار و ۲۴۰ خانوار مهابادی هم‌اکنون با ۱۲ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

این مقام مسئول اذعان کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۶ میلیارد ریال توسط شهروندان برای حمایت از نیازمندان این شهرستان جمع آوری شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد خاطرنشان کرد: این کمک‌ها در قالب اکرام ایتام، زکات، صدقات، مراکز نیکوکاری، کمک‌های مومنانه و سایر سر فصل‌ها جمع آوری و در بخش‌های مختلف هزینه شده است.

خضری همچنین با اشاره به خدمات جدید کمیته امداد در جمع‌آوری کمک‌های مردمی بیان کرد: برای سرعت عمل در جمع‌آوری کمک‌های مردمی، خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد #۰۴۴۱۰ *۸۸۷۷ * و شماره تلفن ثابت ۰۹۶۸۸۷۷ پرداخت یا با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۸۸۷۷ کمی‌های نقدی خود را واریز کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.