اشغال تمام تخت های ICU بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز/ چشم انتظاری بیماران کرونایی

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز گفت: همه بخش‌ها و اورژانس این بیمارستان پر است و حتی چند بیمار کرونایی در انتظار خالی شدن تخت‌های ICU داریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد آرزومند رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز با اشاره به آخرین وضعیت این بیمارستان گفت: وضعیت بیماری کرونا ویروس بسیار بد بوده و همه بخش‌ها و حتی اورژانس بیمارستان پر است و چند بیمار در انتظار خالی شدن تخت‌های ICU داریم.

او افزود: بیمارستان‌های اهواز نیز ظرفیت ندارند و نمی‌توانیم این بیماران را به بیمارستان‌های دیگر اعزام کنیم.

آرزومند بیان داشت: میزان مراجعه بیماران سرپایی نیز بسیار بالا بوده، دیروز ۸۰۰ بیمارکرونایی به بیمارستان مراجعه کردند که این تعداد، 3 تا 4 برابر بیشتر از تعداد مراجعه‌کنندگان در پیک قبلی است، همچنین امروز ۳۰۰ بیمار نیز به صورت سرپایی داروی رمدسیویر دریافت کردند، در حالی که تا قبل از این، روزانه حدود ۵۰ تا ۶۰ بیمار این خدمات را دریافت می‌کردند.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز تصریح کرد: همه نیرو‌ها با تمام توان در حال کار هستند، اما باز هم جوابگو نیست و نمی‌دانیم تا چه زمانی می‌توان اینگونه کار کرد و هر روز منتظر بحران باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: یکی از دلایل پر بودن تخت‌های ICU علاوه بر لود بالای بیمار، بستری افراد ۳۵ تا ۵۵ سال بوده، چراکه بدن جوانان مقاومت بیشتری دارد و بیشتر در بخش ICU می‌مانند، بنابراین روند گردش بیمار در این بخش کند شده است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار