سینگ: با تیم فوتبال آلومینیوم قراردادی ندارم / شرایط بد تیم ما برای مردم اراک بسیار سخت است

امید سینگ، مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره شرایط و تیم فصل آینده خود توضیحاتی را بیان کرد.

امید سینگ، مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قرارداد خود با تیم فوتبال آلومینیوم اراک اظهار کرد: قرارداد من با آلومینیوم به اتمام رسیده است و اکنون به عنوان بازیکن آزاد می‌توانم با تیم‌های دیگر مذاکره کنم.

او افزود: چند پیشنهاد خوب از تیم‌های بزرگ ایران دارم و البته احتمال این هم وجود دارد که به هند بروم و فوتبال خود را آن جا ادامه دهم؛ اما اکنون در تعطیلات و کنار خانواده در حال استراحت هستم.

او ادامه داد: از تیم‌های بزرگ لیگ برتری پیشنهاد دارم و فکر می‌کنم در روز‌های آینده تکلیفم مشخص خواهد شد و تیم آینده ام معلوم می شود.

سینگ درباره باقی ماندن در تیم آلومینیوم اراک عنوان کرد: متاسفانه تکلیف هیچ چیزی در باشگاه آلومینیوم مشخص نیست و باشگاه درگیر کار‌های مدیریتی است. ماندن و یا جدایی من از این باشگاه با توجه به وضعیتی که دارد، مشخص نیست؛ اما با آلومینیوم قراردادی ندارم و می‌توانم به صورت آزاد به تیم‌های دیگر بپیوندم.

سینگ

سینگ درباره بازی در لیگ هند گفت: بازی در لیگ هند می‌تواند یک تجربه جدید و یک چالش بزرگ و حتی یک ماجراجویی مهم برای من باشد. البته حضور در هند با لیگ ایران تفاوت‌های زیادی دارد. من هم به شخصه علاقه دارم که تجربه جدیدی را پشت سر بگذارم و در فضای متفاوتی به فوتبال خود ادامه دهم؛ اما باز هم می‌گویم همه چیز تا چند روز آینده مشخص خواهد شد.

امید سینگ درباره حاشیه‌های روز‌های گذشته آلومینیوم اراک و شرایط این تیم گفت: اول باید بگویم صحبت‌هایی که درباره شکایت از بازیکنان مطرح شده، شایعه بوده و از طرف باشگاه هم تکذیب شده است.

او افزود: به نظر من در فوتبال حرفه‌ای هیچ بازیکنی نمی‌تواند کم کاری کند؛ چرا که ما به دنبال کسب روزی حلال هستیم و آن قدر دستمزد می‌گیریم که این کار را انجام ندهیم و من به هیچ وجه این موضوع را باور نمی‌کنم.

سینگ ادامه داد: امیدوارم حاشیه‌های باشگاه زود‌تر تمام شوند؛ چرا که در شرایط فعلی خیلی از تیم‌ها کار خود را در نقل و انتقالات آغاز کرده اند و حتی زمان تمرینات آن‌ها مشخص شده است، اما در آلومینیوم هیچ اتفاقی پیش نیامده است.

سینگ افزود: آلومینیوم همیشه باشگاهی حرفه‌ای بوده و این شرایط برای مردم اراک که بسیار به تیم خود علاقه دارند، سخت است. حق مردم این شهر نیست که تیمشان چنین وضعیتی داشته باشد. هر چه زمان بگذرد، شرایط سخت‌تر می‌شود. من شاید سال آینده در آلومینیوم نباشم، اما حیف است که این تیم حرفه‌ای چنین وضعیتی داشته باشد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار