نگاهی به توپ های لیگ جزیره از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۲۲ + تصاویر

در این خبر قصد داریم شما را با توپ‌های فوتبال لیگ جزیره از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۲۲ آشنا کنیم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۲۲ توپ‌های زیبایی برای برگزاری مسابقات لیگ برتر انگلیس استفاده شد. توپ‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس در سال‌های مختلف، با طرح و نقش زیبایی که داشتند، بر جذابیت این مسابقات فوتبال اضافه می‌کردند.

توپ GEO MERLIN - سال ۲۰۰۰/۰۲

در سال ۲۰۰۰ این توپ برای مسابقات لیگ برتر انگلیس طراحی شد و به مدت دو فصل مورد استفاده قرار گرفت. در سال ۲۰۰۰/۰۱ تیم فوتبال منچستریونایتد توانست با اختلاف ۱۰ امتیاز نسبت به آرسنال و کسب ۲۴ پیروزی و ۸۰ امتیاز قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. در فصل ۲۰۰۰/۰۱ لیگ برتر انگلیس ۹۹۲ گل به ثمر رسید. در این فصل جیمی فلوید با به ثمر رساند ۲۳ گل برای تیم فوتبال چلسی، برترین گلزن لیگ برتر انگلیس شد.

در فصل ۲۰۰۰/۰۲ لیگ برتر انگلیس بار دیگر از توپ جئو مرلین نایک برای برگزاری مسابقات استفاده کرد. تیم فوتبال آرسنال در دومین حضور توپ جئو مرلین نایک توانست با کسب ۸۷ امتیاز قهرمان لیگ برتر انگلیس شد. جیمی فلوید، بازیکن تیم فوتبال چلسی برای دومین سال متوالی موفق شد ۲۳ گل برای تیمش به ثمر برساند، اما تیری آنری با به ثمر رساندن ۲۴ گل برای تیم فوتبال آرسنال برترین گلزن لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۰۰/۰۲ لیگ برتر انگلیس شد.

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۰۰/۰۱

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۰۰/۰۱

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۰۱/۰۲

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۰۱/۰۲

توپ GEO MERLIN VAPOR - سال ۲۰۰۲/۰۴

در فصل ۲۰۰۲/۰۳ توپ جدیدی برای مسابقات لیگ برتر طراحی شد و تا سال ۲۰۰۳/۰۴ مورد استفاده قرار گرفت. این توپ شباهت خیلی زیادی از لحاظ طراحی به توپ جئو مرلین داشت، اما بعضی از ویژگی‌های این توپ آن را با توپ‌های فصل قبل متمایز می‌کرد.

تیم فوتبال بلکبرن در فصل ۲۰۰۲/۰۳ لیگ برتر انگلیس توانست آمار ۲۰۶ کلین شیت را با این توپ ثبت کند. در این فصل تیم فوتبال منچستریونایتد توانست قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. در فصل ۲۰۰۳/۰۴ تیم فوتبال آرسنال قهرمان لیگ برتر انگلیس شد.

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۰۲/۰۳

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۰۲/۰۳

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۰۳/۰۴

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۰۳/۰۴

توپ ۱ TOTAL ۹۰ AEROW - سال ۲۰۰۴/۰۶

در سال ۲۰۰۴ توپ جدیدی برای لیگ برتر انگلیس طراحی شد و به مدت دو سال مورد استفاده قرار گرفت. در سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ تیم فوتبال چلسی توانست قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. تیری آنری بازیکن تیم فوتبال آرسنال در این دو فصل توانست با به ثمر رساندن ۲۵ و ۲۷ گل برترین گلزن لیگ برتر انگلیس شود.

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۰۴/۰۵

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۰۴/۰۵

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۰۵/۰۶

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۰۵/۰۶

توپ ۲ TOTAL ۹۰ AEROW - سال ۲۰۰۶/۰۸

در سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ توپ‌های ایرو نود دو، برای مسابقات لیگ برتر انگلیس طراحی شد. در این دو سال تیم فوتبال منچستریونایتد توانست قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. در فصل ۲۰۰۶/۰۷ دیدیه دروگبا بازیکن تیم فوتبال چلسی توانست با به ثمر رساندن ۲۰ گل برترین گلزن لیگ برتر انگلیس شود. در فصل ۲۰۰۷/۰۸ کریستیانو رونالدو توانست ۳۱ گل برای تیم فوتبال منچستریونایتد به ثمر برساند.

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۰۶/۰۷

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۰۶/۰۷

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۰۷/۰۸

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۰۷/۰۸

توپ TOTAL ۹۰ OMNI - سال ۲۰۰۸/۰۹

تیم فوتبال منچستریونایتد توانست در سال ۲۰۰۸/۰۹ قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. در این فصل آمار ۹۴۲ گل ، ۲۲۵.۲۹۳ پاس و ۳.۳۸۴ شوت به ثبت رسیده است.

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۰۸/۰۹

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۰۸/۰۹

توپ TOTAL ۹۰ ASCENTE - سال ۲۰۰۹/۱۰

در سال ۲۰۰۹/۱۰ توپ توتال نود اسکنت برای برگزاری لیگ برتر انگلیس طراحی شد. در این سال تیم فوتبال چلسی توانست قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. از ۲۱۶.۳۱۷ پاسی که در این فصل داده شده، ۷۷۵ پاس توسط خاویر ماسکرانو بازیکن تیم فوتبال لیورپول ارسال شد.

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۰۹/۱۰

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۰۹/۱۰

توپ TOTAL ۹۰ TRACER - سال ۲۰۱۰/۱۱

در سال ۲۰۱۰/۱۱ تیم فوتبال منچستر یونایتد توانست قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. در این فصل مهاجم تیم فوتبال لیورپول "مکسی رودریگز" توانست در دیدار مقابل فولام در ثانیه ۳۲ برای تیمش گلزنی کند و سریع‌ترین گل این فصل را به نام خودش ثبت کند.

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۱۰/۱۱

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۱۰/۱۱

توپ SEITIRO - سال ۲۰۱۱/۱۲

در سال ۲۰۱۱/۱۲ تیم فوتبال منچسترسیتی توانست قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. در مجموع ۱۰۶۶ گلی که با توپ سِیتِیرو به ثمر رسید، رابین فن پرسی ششمین بازیکنی بود که در یک فصل ۳۰ گل و بیشتر به ثمر رسانده است. در این فصل ۲۵۸.۵۷۵ پاس به ثبت رسیده است و لوکا مودریچ بازیکن تیم فوتبال تاتنهام توانست ۲.۲۱۵ پاس را به نام خودش ثبت کند.

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۱۱/۱۲

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۱۱/۱۲

توپ Maxim - سال ۲۰۱۲/۱۳

در سال ۲۰۱۲/۱۳ تیم منچستریونایتد توانست قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. در این فصل ۱.۰۶۳ گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسید و رابین فن پرسی توانست ۲۶ گل به ثمر برساند. در مجموع ۲۵۹.۷۷۷ پاس در این فصل به ثمر رسید و میکل آرتتا بازیکن تیم فوتبال آرسنال توانست ۲.۵۱۷ پاس برای هم تیمی‌های خود در تیم فوتبال آرسنال ارسال کند.

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۱۲/۱۳

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۱۲/۱۳

توپ INCYTE - سال ۲۰۱۳/۱۴

در سال ۲۰۱۳/۱۴ تیم فوتبال منچسترسیتی توانست قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. در این فصل ۱.۰۵۲ گل با توپ INCYTE به ثمر رسید. لوییس سوارز هفتمین بازیکنی بود که بیشتر از ۳۰ گل در یک فصل از مسابقات لیگ برتر انگلیس به ثمر می‌رساند. یایا توره هافبک تیم فوتبال منچستر سیتی در این فصل توانست بیشتر از هر بازیکن دیگری، آمار ۲.۲۵۵ پاس را کسب کند.

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۱۳/۱۴

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۱۳/۱۴

توپ ORDEM ۲ - سال ۲۰۱۴/۱۵

در این سال توپ زیبایی از شرکت نایک برای برگزاری مسابقات لیگ برتر انگلیس طراحی شد. در مجموع ۹۷۵ گل با این توپ در مسابقات لیگ برتر انگلیس به ثبت رسید. سرخیو آگوئرو توانست ۲۶ گل را برای تیم فوتبال منچسترسیتی به ثمر برساند. در فصل ۲۰۱۴/۱۵ پیتر کراچ توانست در ثانیه ۱۹ دیدار مقابل آرسنال برای تیم استوک گلزنی کند. در نهایت تیم فوتبال چلسی توانست قهرمان لیگ برتر انگلیس در این فصل شود.

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۱۴/۱۵

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۱۴/۱۵

توپ ۳ ORDEM - سال ۲۰۱۵/۱۶

در فصل ۲۰۱۵/۱۶ آمار ۱.۰۲۶ گل و ۲۶۰.۵۸۰ پاس به ثبت رسید. هری کین بازیکن تیم فوتبال تاتنهام، در این فصل توانست ۲۵ گل را برای تیمش به ثمر برساند. تیم فوتبال لسترسیتی توانست قهرمان لیگ برتر انگلیس شود.

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۱۵/۱۶

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۱۵/۱۶

توپ ORDEM ۴ - سال ۲۰۱۶/۱۷

در فصل ۲۰۱۶/۱۷ آمار ۱.۰۶۴ گل ، ۲۶۴.۲۹۷ پاس و ۳.۲۸۸ شوت به ثبت رسید. هری کین بازیکن تیم فوتبال تاتنهام توانست ۲۹ گل را برای تیمش در این فصل به ثمر برساند. در این فصل تیم فوتبال چلسی توانست قهرمان لیگ برتر انگلیس شود.

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۱۶/۱۷

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۱۶/۱۷

توپ ORDEM V - سال ۲۰۱۷/۱۸

در فصل ۲۰۱۷/۱۸ آمار ۱.۰۱۸ گل ، ۲۷۱.۴۵۱ پاس و ۳.۱۸۹ شوت به ثبت رسید. سریع‌ترین گل این فصل در ثانیه ۱۱ توسط کریستین اریکسن بازیکن تیم فوتبال تاتنهام در بازی مقابل منچستریونایتد به ثمر رسید. محمد صلاح توانست ۳۲ گل را برای تیم لیورپول به ثمر برساند و آقای گل لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۱۷/۱۸ شود. در نهایت تیم فوتبال منچسترسیتی توانست قهرمان لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۱۷/۱۸ شود.

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۱۷/۱۸

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۱۷/۱۸

توپ MERLIN - سال ۲۰۱۸/۱۹

در فصل ۲۰۱۸/۱۹ آمار ۱.۰۷۲ گل ، ۲۷۷.۴۸۶ پاس و ۳.۳۱۲ شوت به ثبت رسیده است. سریع‌ترین گل این فصل در ثانیه ۶.۷۹ توسط شین لانگ بازیکن تیم فوتبال ساوتهمپتون به ثمر رسید. تیم فوتبال منچسترسیتی توانست در فصل ۲۰۱۸/۱۹ برای یک بار دیگر قهرمان لیگ برتر انگلیس شود.

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۱۸/۱۹

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۱۸/۱۹

توپ MERLIN - سال ۲۰۱۹/۲۰

در فصل ۲۰۱۹/۲۰ آمار ۱.۰۳۴ گل ، ۲۷۸.۰۴۸ پاس و ۱.۸۳۶ شوت به ثبت رسید. جیمی واردی بازیکن تیم فوتبال لستر سیتی با ۲۳ گلی که به ثمر رساند، آقای گل لیگ برتر انگلیس شد. در این فصل، تیم فوتبال لیورپول توانست قهرمان لیگ برتر انگلیس شود.

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۱۹/۲۰

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۱۹/۲۰

توپ FLIGHT - سال ۲۰۲۰/۲۱

در فصل ۲۰۲۰/۲۱ آمار ۱.۰۲۴ گل ، ۲۹۲.۶۷۶ پاس و ۳.۲۸۲ شوت به ثبت رسید و در نهایت تیم فوتبال منچستر سیتی توانست قهرمان لیگ برتر انگلیس شود.

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۲۰/۲۱

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۲۰/۲۱

توپ FLIGHT - سال ۲۰۲۱/۲۲

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۲۱/۲۲

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۲۱/۲۲


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار