رمضان شریف:

وحدت و یکپارچگی مردم و نیرو‌های مسلح توطئه‌های دشمنان را خنثی می کند

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : امروز شاهد آن هستیم وحدت و یکپارچگی مردم و نیرو‌های مسلح تمام توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران گفت : امروز دشمنان تلاش می‌کنند با ترفند‌های مختلف و ایجاد جنگ روانی کشورمان ایران را دچار چالش و بحران کنند، اما بکارگیری فرامین رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری در وحدت و یکپارچگی مردم و نیرو‌های مسلح تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

او گفت : رژیم صهیونیستی و سردمداران غرب بیش از چهار دهه است با ابزار‌های نظامی و اقتصادی ایران را تهدید می‌کنند، اما قدرت نظامی و اتکا به توان داخلی همواره باعث سربلندی و عزت ایران اسلامی و زبونی دشمنان شده است.

او با اشاره به برخی کمبود‌ها در کشور که باعث نگرانی مردم و فشار اقتصادی و معیشتی برآنان شده، افزود: دولت در تلاش است با برنامه ریزی‌های درست و منسجم مشکلات را شناسایی و مرتفع کند.

سخنگوی سپاه پاسداران افزود: به لطف خداوند و با قدرت نظامی و وحدتی که در کشور وجود دارد آمریکا امروز در پیاده کردن توطئه هایش ناکام مانده و در عذاب است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار