بانک کشاورزی در آذربایجان شرقی ۱۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

مدیرشعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: ۱۳هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در پنج ماهه امسال توسط شعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،جواد محمودی مدیرشعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی گفت:این تسهیلات در قالب ۱۳هزار و ۱۸۳نفر در بخش‌های مختلف کشاورزی پرداخت شد.

اوافزود:بیشترین تسهیلات پرداختی در بخش زراعت حدود ۱۹۰۰ میلیارد ریال، طرح‌های زراعی اعم از کاشت و برداشت غلات وحبوبات برای ۳۱۸۳ نفر، در بخش صنایع و خدمات کشاورزی ۸۹۴ میلیارد ریال و در بخش دام و طیور ۷۸۶ میلیارد ریال، به ۲هزار و ۷۵۸ نفر اعطاء شد.

او همچنین اظهار کرد: شعب این بانک ۷۱۰ میلیارد ریال تسهیلات برای طرح‌های باغداری در قالب یک هزار و ۷۵۳ مورد و برای طرح‌های قالی بافی و صنایع دستی روستائی ۲۸۰ میلیارد ریال برای ۸۶۷ نفر فعال این بخش تسهیلات پرداخت کرده است.

مدیرشعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی  همچنین با اشاره به اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در استان، گفت: شعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی در این مدت یکهزار و ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه برای یکهزار و ۴۵۰ زوج با نرخ چهار درصد پرداخت کردند.

محمودی درخصوص تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی نیز گفت: شعب استان از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه ۹۹۳ میلیارد ریال تسهیلات برای خرید ۸۹۶ دستگاه انواع تراکتور، کمباین، ماشین آلات و ادوات کشاورزی پرداخت کردند.

او اظهار کرد: با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی ۱۹۹ واحد گلخانه‌ای در آذربایجان شرقی نیز از چهار هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ از تسهیلات حمایتی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.